Voordelig bouwmaterialen kopen

Ervaringen met bouwmaterialen, sanitair, gereedschap e.d.
Voordelig bouwmaterialen kopen

Berichtdoor Bob de Bouwer » wo dec 19, 2007 9:55 pm

hallo ik ben nieuw op dit forum woon in het noorden van het land heb een ander huis gekocht(bouwval) dus ben veel materialen nodig wie kan mij helpen aan een goed en goedkoop adres alle reactie's zijn welkom
Bob de Bouwer
verbouwer
verbouwer

Advertisement

Berichtdoor Rick » wo dec 19, 2007 10:16 pm

Kijk eens op bouwcenter punt nl de prof handel is vaak veel goedkoper als de bouwmarkt...

tip.

Probeer zoveel mogelijk materiaal op een lijst te schrijven en vraag een offerte, scheelt zo 20%
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor Herman » do dec 20, 2007 8:00 am

En natuurlijk Marktplaats, maar dan moet je wel de tijd hebben, en bereid zijn om een stukje te rijden indien nodig. Op die manier heb ik heel veel geld bespaard, of luxere dingen gekocht dan mijn budget toeliet.

Bijv:
Ik had 5 platen betonplex nodig: 10 euro per stuk, 25 km van mijn woonplaats. waren gebruikt, en de hoekjes waren eraf (maar ik moest ze toch nog op maat zagen)

Ik had een douchecabine nodig: 200 euro, 1 deurtje was 6 maanden gebruikt, nieuwwaarde 1280 euro. (buiten budget dus...)

Hardhouten deurkozijn: 10 euro, 1 straat verder in mijn wijk.

Soms heb je geluk...
Inactief account
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor Bob de Bouwer » do dec 20, 2007 5:51 pm

oke bedankt hier hebben we wat aan
Bob de Bouwer
verbouwer
verbouwer

Berichtdoor Linlan » do dec 27, 2007 12:47 pm

ligt veelal onder de prijs van de bouwmarkt en ze zijn heel goedkoop in de bezorgkosten.
Linlan
verbouwer
verbouwer

Berichtdoor Luchtsplitser » zo apr 20, 2008 10:38 am

Ik kijk altijd goed rond naar de voordeligste leverancier. De prijsverschillen wisselen sterk per product/productgroep. Dus het is elke keer toch weer even goed rondkijken en prijzen opvragen. Zoals gezegd, grote hoeveelheden is gunstig voor de

Het ligt er ook aan hoeveel ik nodig heb. Voorbeeld: Stucplaatjes kon ik bij een leverancier hier in de buurt krijgen voor 1,50 euro goedkoper dan waar dan ook. Ik had er 75 nodig (de plafonds in mijn huis), dus dat was snel verdiend. Maar als ik er 1 nodig had gehad, dan was ik wel even naar de Gamma gereden. (dichterbij en het is gewoon makkelijker dan een groothandel)

Ook kan je bij groothandelaren vaak materiaal krijgen dat bij een Gamma of Praxis niet te krijgen is, maar vaak wel superhandig is.

Voor mijn flinke verbouwing heb ik zelf goed uitgezocht wie er toen de scherpste prijzen hadden.

- Stiho (vooral voor stucwerk/stucbenodigheden, maar zeker ook voor meer)
- Bouwcenter
- Gamma (in sommige gevallen weer goedkoper dan anderen, maar zeker niet altijd)
- Pontmeyer
- Bouwmaat

Online:
Elektra
- Elektro-online.nl
- Elektroshop.nl
Verf
- dhzdiscount.nl
- bouwmarkconcurrent.nl (ook voor meer dan verf)

Maar er zullen misschien wel meer leveranciers zijn die een scherpe prijs vragen.

Groeten
Luchtsplitser
Luchtsplitser
klusser
klusser

Berichtdoor Hubert. » ma apr 21, 2008 12:21 pm

Luchtsplitser schreef:Ik kijk altijd goed rond naar de voordeligste leverancier. De prijsverschillen wisselen sterk per product/productgroep. Dus het is elke keer toch weer even goed rondkijken en prijzen opvragen. Zoals gezegd, grote hoeveelheden is gunstig voor de

Het ligt er ook aan hoeveel ik nodig heb. Voorbeeld: Stucplaatjes kon ik bij een leverancier hier in de buurt krijgen voor 1,50 euro goedkoper dan waar dan ook. Ik had er 75 nodig (de plafonds in mijn huis), dus dat was snel verdiend. Maar als ik er 1 nodig had gehad, dan was ik wel even naar de Gamma gereden. (dichterbij en het is gewoon makkelijker dan een groothandel)

Ook kan je bij groothandelaren vaak materiaal krijgen dat bij een Gamma of Praxis niet te krijgen is, maar vaak wel superhandig is.

Voor mijn flinke verbouwing heb ik zelf goed uitgezocht wie er toen de scherpste prijzen hadden.

- Stiho (vooral voor stucwerk/stucbenodigheden, maar zeker ook voor meer)
- Bouwcenter
- Gamma (in sommige gevallen weer goedkoper dan anderen, maar zeker niet altijd)
- Pontmeyer
- Bouwmaat

Online:
Elektra
- Elektro-online.nl
- Elektroshop.nl
Verf
- dhzdiscount.nl
- bouwmarkconcurrent.nl (ook voor meer dan verf)

Maar er zullen misschien wel meer leveranciers zijn die een scherpe prijs vragen.

Groeten
Luchtsplitser

Alleen verkopen veel bouwgroothandels zoals Bouwmaat niet aan particulieren :?
Hubert.
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Re: Voordelig bouwmaterialen kopen

Berichtdoor Soof » do apr 09, 2009 11:19 am

xxxxxxxxx edit reklame

Ideaal!
Soof
verbouwer
verbouwer

Berichtdoor Soof » do jun 11, 2009 4:11 pm

Nouja, staan er zoveel linkjes op deze pagina, wordt die van mij weggehaald :? ..

Steiger-shop.nl is een goede site hoor! Veel te krijgen, makkelijk bestellen, niet te duur...
Als je het mij vraagt, kan iemand die een huis aan het opknappen is hier veel goeds vinden :!:

Groetjes!
Soof
verbouwer
verbouwer

Berichtdoor Soof » do jun 11, 2009 4:13 pm

Alleen verkopen veel bouwgroothandels zoals Bouwmaat niet aan particulieren

Steiger-shop is wel een groothandel, maar verkopen ook aan particulieren.
Soof
verbouwer
verbouwer

Advertisement

Berichtdoor Klaasjan » wo nov 18, 2009 12:54 am

Hallo,

Sinds kort doe ik zaken met de jongens van ********. Ze zijn zeer goedkoop en servicegericht. De producten die zij verkopen zijn nog eens design-producten. Misschien een aanrader om een kijkje te nemen op *************

Ik heb paar keer kleine en grote bestellingen gedaan via *********** ze doen helemaal niet moeilijk bij kleine bestellingen ondanks dat ze een groothandel zijn en ook nog eens in grote partijen aan de bouw leveren.

Ik heb hun showroom ook bezocht en kennis gemaakt. Ik kon ook via hun showroom/kantoor producten kopen. Ze zijn zeer flexibel en 7 dagen bereikbaar op hun mobiele nummer.

Misschien hebben jullie er ook profijt bij.

Met vriendelijke groet,

Klaas-Jan
Klaasjan
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement

Berichtdoor claudia01 » do dec 10, 2009 3:55 pm

Je ken ook bouwmaterialen huren.
Zo kan je handig via internet een bouwafvalcontainer huren via
Hier huur je makkelijk en snel een goedkope container.
Een aanrader!

Edit Herman: niet meer doen.
claudia01
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Bouwmaterialen / Producten