Pimp My House PMH Sebastian Snopkowcli / Robert Galczynski

Pimp My House PMH Sebastian Snopkowcli / Robert Galczynski

Berichtdoor SvenHz » ma jan 03, 2011 7:44 pm

Graag zouden wij een waarschuwing willen plaatsen bij Pimp My House / PMH Bouw en Renovatie te Hilversum, Sebastian Snopkowcli en/of Robert Galczynski. Ook bekend als Remco-PL te Kudelstaart, zie:

http://www.werkspot.nl/profiel/remco-pl-klussenbedrijf

Wij hebben zaken gedaan met deze kerel en voelen ons bedonderd. Zijn vriendelijkheid bedriegt. Hij is niet in staat een gedegen planning op te stellen, levert slechte kwaliteit waardoor veel bijsturing en herstelwerk nodig is, doet (verkeerde) dingen zonder overleg en komt zijn afspraken niet na. Wij zitten nu met een onvoltooide verbouwing en een lege belofte de zaken te af te ronden en te herstellen sinds begin december. In goed vertrouwen hebben we 'm reeds betaald. Sebastian is echter sindsdien onbereikbaar, reageert niet meer op e-mail en sms.

We gaan nog een ingebrekestelling sturen per aangetekende brief, maar we vermoeden dat deze kerel weer rustig aan de slag gaat op een andere klus en we niets meer van 'm gaan horen... Dus: wees gewaarschuwd!
SvenHz
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Pimp My House PMH Sebastian Snopkowcli / Robert Galczynski

Berichtdoor moon » wo jan 19, 2011 1:01 pm

hoi sven,

ik leef met je mee, want wij zijn ook met hem in zee gegaan en zijn absoluut niet te spreken over hem!! wij zijn nu bezig om al het bewijs te verzamelen en hebben een advocaat geregeld. wij willen via een rechtzaak het geld terug wat wij betaald hebben en het geld verhalen die wij hebben moeten betalen aan een erkende aannemer om de schade te herstellen. Bij ons was het zo erg dat mijn partner onder stroom is komen te staan omdat hij electriciteit heeft doorgetrokken maar de ballen verstand heeft van dit soort werk. Ook gasleidingen heeft hij doorgetrokken die niet aan de wettelijk normen voldoen en gekoppelt met kiwa koppelstukken en dat mag nooit!!! moet altijd gesoldeerd worden!!! MENSEN WEES GEWAARSCHUWD voor deze man en als u al dingen heeft laten verrichten laat het controleren door een erkend bedrijf of bouw inspectie voordat U deze man betaald!!

mvg moon
moon
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Пополнение Авито за 50% телеграм @a1garant | авито бесплатны

Berichtdoor Avito777bet » vr sep 22, 2017 2:40 pm

Пополение баланса Авито (Avito) за 50% | Телеграмм @a1garant

Мое почтение, дорогие друзья!

Рады будем предоставить Всем вам услуги по пополнению баланса на действующие активные аккаунты Avito (а также, совершенно новые). Если Вам надо определенные балансы - пишите, будем решать. Потратить можно на турбо продажи, любые платные услуги Авито (Avito).

Аккаунты не Брут. Живут долго.

Процент пополнения в нашу сторону и стоимость готовых аккаунтов: 50% от баланса на аккаунте.
Если необходим залив на ваш аккаунт, в этом случае требуются логин и пароль Вашего акка для доступа к форме оплаты, пополнения баланса.
Для постоянных клиентов гибкая система бонусов и скидок!
Гарантия:

И, конечно же ничто не укрепляет доверие, как - Постоплата!!! Вперед денег не просим... А также, гасим Штрафы ГИБДД за 65% ...

Оплата:
ЯндексДеньги, Webmoney (профессиональные счета)
Рады сотрудничеству!

Залив Авито канал Телеграмм @t.me/avito50
________

пакет турбо продажа +на авито
авито бесплатные объявления продажа
авито пакеты услуг
авито работа
пакеты +на авито купить
Avito777bet
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Bouwrecht