Zwarte lijst aannemers

Zwarte lijst aannemers

Berichtdoor Maukie » di jun 10, 2014 1:02 pm

!! Mali Afbouw !!
https://www.kluswebsite.nl/profiel/mali-afbouw/

Via groupon heb ik 32 uur klussen gekocht: Ik heb een oud huis en heb veel opknapwerk om te doen. Tijdens het eerste gesprek hoorde ik al dat hij alleen gaat stukken en niets anders. Dat was jammer, want de lekkages in het dak wilde ik eerst repareren. Die heb ik maar zelf gedaan.
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/Mali-Afbouw/7637202

Ik liett de stukwerk maar doorgaan, want anders mist ik mijn voordeel. Ik heb ook gedacht: een bedrijf die via Groupon werkzaamheden aanbied moet toch betrouwbaarder zijn? Helaas was het niet het geval. Ze wilde dat ik 2300 euro en 1600 euro respetievelijk extra betalen, bovenop de kosten van de groupon. (De 2300 euro was incl 17 zakken ardex F5 dat hij, volgens hem, nodig had voor 30m2 oppervakte!! Klopt niet: 1 zak smeert 3m2) 1 zak ardex F5 kost 95 euro incl BTW!!!

Ik ging dus ander offertus opvragen en wijsde hem erop dat zijn offerte incl. arbeid was dat ik al heeft afgekocht en niet zoals hij zij dat het niet zo was.

Uiteindelijk heeft hij wel mijn muren komen stukken, NADAT de groupon bon is verlopen, en krijg te horen, terwijl hij de lijmlaag opzet, dat ik geen garantie meer krijgt. Toen was de maat bij mij echt vol!

Uiteindelijk moest ik een ander klusbedrijf krijgen om te repareren wat hij heeft gedaan. Mijn groupon kosten ben ik ook kwijt!

Daarnaast ging mijn muren ook scheuren vertonen. Hierdoor kwam ik tot mijn spijt ook achter dat de lijmlaag ook niet Afdex F5 waren zoals hij vertelde hij zouden doen. Ook zegde hij eerst dat hij 4 zakken Ardex F5 de eerste dag moest inkopen. Toen hij stoppen met werken en ik de echte factuur eindelijk voor ogen krijgt, heeft hij maar 2 zakken gekocht en ook niet gebruikt(ingeruild bij de leverancier). Het kost 95 euro, incl btw!!

Conclusie: Jullie kunt nu zelf uitrekenen hoe en voor wel bedrag Mali Afbouw mij in de maling wilde nemen!!!

Let dus in de toekomst goed op voordat jullie met Mali Afbouw in zee gaat voor werkzaamheden aan huis!!
Maukie
verbouwer
verbouwer

Advertisement
Re: Zwarte lijst aannemers

Berichtdoor AndrewOdessit » vr feb 26, 2016 10:09 am

Hebt u op een of andere wijze op het idee gekomen om Bouw2000 te Almere uw klus laten doen? Hier is een advies dan – gooi dat idee hoe snel mogelijk en hoe ver mogelijk weg! Dit is een dief en oplichter! Hij glimlacht en met alles eens is totdat contract nog niet ondertekend is. Zodra het wel gedaan is, hij (Gosse van der Zee) vergeet momenteel alle afspraken. Zo afgesproken werkzaamheden kunnen plotseling een meerwerk worden. Een betonen constructie kan zo maar veranderen in een houtframe. En daarbij hij zal nog vasthouden, dat volgens de Woningborg de constructie mag verandert worden als het maar hetzelfde uitziet! Bij mij boven de schuifpui, in plaats van 1,2 m2 betonnen muur, 12 mm gipskarton was getimmerd, onder de bewering, dat het een goed en deugdelijk werk is! De totale lijst met grote en kleine gebreken, kan pagina’s groot worden. Maar ik hoop, dat met deze klein verhaal, ik heb u – een potentiele klant, van grote teleurstelling en geldverlies gewaarschuwd. Ik wens u veel succes met uw bouw of verbouwing, maar alleen in geval als u gaat met iemand anders mee!!!
AndrewOdessit
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Re: Zwarte lijst aannemers

Berichtdoor Janpostman2016 » wo dec 07, 2016 6:07 am

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met Coolair en Laferpo uit belgie?
Ik heb werk aan yves en Karim uitbesteed en een aanbetaling gedaan.
Daarna zijn ze echter nooit meer komen opdagen en doen ze of ze mij niet meer kennen.

Graag reacties
Janpostman2016
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Vorige

Keer terug naar Bouwrecht