Zwarte lijst aannemers

Zwarte lijst aannemers

Berichtdoor berendsen1 » vr feb 24, 2006 10:27 am

Ik vraag mij af of er een zwarte lijst met malafide aannemers is. Ik heb nl een hele slechte ervaring met ****aannemers uit Amstelveen. Die staat notabene op deze site vermeld. Ik heb inmiddels een rechtzaak lopen tegen dit bedrijf.
U zijdt gewaarschuwd!

*edit admin
berendsen1

Advertisement
Re: Zwarte lijst aannemers

Berichtdoor jumbo » di jun 13, 2006 7:14 pm

berendsen1 schreef:Ik vraag mij af of er een zwarte lijst met malafide aannemers is. Ik heb nl een hele slechte ervaring met **** aannemers uit Amstelveen. Die staat notabene op deze site vermeld. Ik heb inmiddels een rechtzaak lopen tegen dit bedrijf.
U zijdt gewaarschuwd!

Hallo wat zijn je ervaringen met **** ik heb een offerte aangevraagd bij dit bedrijf.
Ik ben erg benieuwd .
*edit admin
jumbo
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor tomba50 » vr dec 15, 2006 1:12 pm

Ik zou er tien keer over nadenken voordat je met **** uit Amstelveen
in zee gaat.
Heb in mei j.l. een aanbetaling gedaan van E 11.000,-, bouwvergunning pas binnen op 21-10 j.l., maar krijg Dhr **** niet te pakken,
ondanks tientallen mailtjes en telefoontjes. :evil:
*edit admin
tomba50
verbouwer
verbouwer

tets

Berichtdoor Rick » di dec 26, 2006 9:40 pm

jsjjs :twisted:
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor pookie » do jan 04, 2007 2:06 pm

@Tomba:
Woon ook in Lelystad, en ben in de offertefase van een ophandenzijnde verbouwing. Ben benieuwd of je aanbevelingen hebt voor een witte lijst ?
pookie
verbouwer
verbouwer

Berichtdoor Michel » wo jan 10, 2007 3:03 pm

nooit aanbetalingen doen.
Michel
Meesterklusser
Meesterklusser

Aannemer

Berichtdoor Marlon » di jan 16, 2007 6:22 pm

Ik ben een van velen die nog geld krijgen van deze zogenaamde aannemer. Ik heb werken voor hem uitgevoerd en tot op de dag van vandaag nog geen cent gezien. Zo zijn er ook 2 heibedrijven die hij nog moet betalen en ken ik ook 2 klanten die aanbetaald hebben en nooit meer wat gehoord hebben. Alles bij elkaar praat je snel over € 40000,00 waar iedereen naar kan fluiten. Ik weet dat familie een huis op mallorca heeft en daar schijnt hij te zitten, maar helaas kunnen wij hem tot nu toe ook niet vinden. Maar goed we geven niet op en eens komen wij hem wel tegen.
Marlon
verbouwer
verbouwer

*** Aannemers

Berichtdoor Amsterdam » wo jan 17, 2007 10:53 pm

Wij zijn met 6 gedupeerden (voor zover wij weten bij ons in de buurt). Volgens de KVK is **** sinds 01-09-06 uitgeschreven ivm gebrek aan baten. (De meest voorkomende beëindiging van een faillissement in Nederland is een opheffing wegens gebrek aan baten. Dit betekent dat er niet eens voldoende baten aanwezig zijn om de faillissementskosten en de kosten van de curator te betalen.) Wij kunnen ASBV ook niet bereiken. :evil:
Amsterdam
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

*** Aaannemers

Berichtdoor tomba50 » do jan 18, 2007 3:52 pm

**** zit niet in het buitenland, maar woont nog steeds in Amstelveen.
***** is niet zijn huisadres maar wordt gebruikt als kantoor.
tomba50
verbouwer
verbouwer

Re: **** Aaannemers

Berichtdoor Marlon » do jan 18, 2007 6:27 pm

tomba50 schreef:****zit niet in het buitenland, maar woont nog steeds in Amstelveen.
**** is niet zijn huisadres maar wordt gebruikt als kantoor.

Zover ik weet was dit wel zijn woonadres en heeft hij een vriendin ergens in de buurt. Verder weet ik dat **** een verening is en dus geen hoofdelijk aansprakelijk persoon kent. Geloof me als ik zeg dat degene die op zoek zijn naar hem, hem ERG graag willen vinden.
Links om of rechts om, de oplossing komt er!! :x :evil:
*edit admin
Marlon
verbouwer
verbouwer

Advertisement

Berichtdoor bouwlink » do jan 18, 2007 8:52 pm

De beheerders van deze website hebben de naam en adres gegevens uit dit topic verwijderd.
bouwlink
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor tomba50 » vr jan 19, 2007 1:53 pm

Aangezien de naam van het bedrijf verwijderd is en ze dus nog meer mensen kunnen duperen is er een topic geopend bij
TROS opgelicht waar het bedrijf wel genoemd mag worden.
Het verzoek is aan alle gedupeerden hun relaas daar nogmaals te vermelden.
Als we meer mensen kunnen verzamelen die opgelicht zijn door :evil: :evil:
kunnen we aangifte doen.

http://forum.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=453
tomba50
verbouwer
verbouwer

Berichtdoor bouwlink » vr jan 19, 2007 3:19 pm

Wij hebben de volgende reactie gegeven bij tros opgelicht

Aangezien wij als website en forum ook genoemd worden in dit topic, van onze kant even een toelichting.
www.bouwlink.nl is een portal waarop een verzameling bouwgerelateerde links staan. Zo kwam ook asbv. Nadat wij getipt werden door een collega webmaster van woonwebsite en een paar dagen later door hierboven genoemde Tomba, hebben wij direct de link verwijderd.

Schijnbaar zijn er zeer veel mensen gedupeerd door deze malafide aannemer, want in het geopende topic op ons forum ( http://forum.bouwlink.nl ) stroomde al snel de reacties binnen.
Wij (een aantal vrijwilligers) proberen (ver)bouwers op dit forum zoveel mogelijk te helpen bij alle voorkomende problemen, maar toen er op een gegeven moment adressen en familieleden in dit topic werden genoemd, waarbij wij de berichten ook nog eens steeds meer een dreigende vorm aannamen hebben we besloten de n.a.w. gegevens uit dit topic te verwijderen.
Wij vinden het heel vervelend voor alle gedupeerden van dit bedrijf, maar kunnen niets meer doen als misschien wat advies geven wat betreft bouwrecht.
We blijven de zaak natuurlijk volgen.

Met vr. gr.
De beheerders van Bouwlink.nl

Het genoemde topic

http://forum.bouwlink.nl/zwarte-lijst-aannemers-vt339.html
bouwlink
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Amsterdam » vr jan 19, 2007 9:50 pm

Ik ben heel benieuwd hoe de rechtzaak van Dhr. Berendsen is afgelopen. Wij (nu 7 gedupeerden) zijn namelijk ook aan het kijken of het nut heeft om een rechtzaak te beginnen tegen ASBV.

.
Amsterdam
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor sunshine » ma feb 12, 2007 1:08 am

Ook wij hebben zeer slechte ervaringen met **** aannemers,ik word er nog dagelijks mee geconfronteerd.Sluit me graag aan bij iedere aktie.Dit moet ophouden!
sunshine
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

bobdebouwert vs trebor

Berichtdoor mikel44 » vr maart 27, 2009 12:25 pm

Geplaatst op 27 Mrt 2009 11:43 door mikel44

--------------------------------------------------------------------------------

In Zuid-Holland is een klusbedrijfje actief welke zich aannemer noemt.
Van de opdrachtgever kreeg ik volgende klachten over deze man.
Deze ZZP'er is absoluut niet materiedeskundig en maakt er een grote prutsbende van. Verwarmingsbuizen die rechtstreeks oversteken omdat betrokkene geen bochten kan maken, sensor van de vloerverwarming die men vergeet in de vloer te leggen waardoor e.e.a. weer opengeborken moet worden, stuc werk welke scheuren gaat vertonen en er geen oplossing voor bedacht wordt. Muren die scheef gezaagd worden waardoor de plinten etc er scheef op komen te staan. Eenmaal betaald is geen geld terug. De aannemer schijnt een ster te zijn in de schuld aan materiaal te geven. Het is zeker geen aannemer
http://www.trebor.nl/
http://www.bobdebouwert.nl/
mikel44
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Re: bobdebouwert vs trebor

Berichtdoor bobdebouwert » do mei 07, 2009 8:47 pm

even een reactie van bobdebouwert himself !
wij zijn een aannemersbedrijf werkend met max. 4 vaste werkkrachten en vanaf 6-1990 actief
6-2010 vieren we ons 20 jarig bestaan , dat is over ca 1 jaar alweer.
in die 19 jaar hebben we nog nooit een ontevreden klant gehad.
klanten die klachtten hebben kunnen terrecht bij onze branche ver. http://www.vlok.nl met een geschillencommissie, er is echter nog nooit een klacht daar binnen gekomen !
vreemd hier een negatief bericht aan te treffen.
nog vreemder dat de klant alles betaald , en tekent dat de werkzaamheden naar behoren zijn verricht.
vervolgens na een week geld retour wil, wat wij niet doen, wat wij wel doen is garantie geven.
dan volgt er een lijstje met verbeterpuntjes, die we allemaal nalopen.
en vervolgens dit verhaal,vreemde zaak dat dit zo maar kan.
lekker onder werktijd
*ons af zitten te zeiken, mikel44 alias ton B.
van de ander website's waar dezelfde vuiligheid over mijn bedrijf en mijn mensen staat, krijg ik
ook de IP adressen, zo anoniem is het dus allemaal niet.
misschien kan ik lekker op vakantie van de smaad / laster en bedrijfsschade vergoeding waar
mn advocaat inmiddels mee bezig is, wordt vervolgd.

rob / wwww.bobdebouwert.nl

*Admin bericht is iets aangepast

--------------------------------------------------------------------------------

In Zuid-Holland is een klusbedrijfje actief welke zich aannemer noemt.
Van de opdrachtgever kreeg ik volgende klachten over deze man.
Deze ZZP'er is absoluut niet materiedeskundig en maakt er een grote prutsbende van. Verwarmingsbuizen die rechtstreeks oversteken omdat betrokkene geen bochten kan maken, sensor van de vloerverwarming die men vergeet in de vloer te leggen waardoor e.e.a. weer opengeborken moet worden, stuc werk welke scheuren gaat vertonen en er geen oplossing voor bedacht wordt. Muren die scheef gezaagd worden waardoor de plinten etc er scheef op komen te staan. Eenmaal betaald is geen geld terug. De aannemer schijnt een ster te zijn in de schuld aan materiaal te geven. Het is zeker geen aannemer
http://www.trebor.nl/
http://www.bobdebouwert.nl/[/quote]
bobdebouwert
bouwer
bouwer

Berichtdoor basv » ma maart 18, 2013 7:29 pm

ABM bouw Solid Home Jan Terluin

Ga niet met deze mensen in zee.
basv
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Nero » di apr 23, 2013 5:57 pm

Ik ben opgelicht door Jos Mouws-JM Stucadoor met bedrijf gevestigd in Hoogstratensebaan 63
5111 EZ Baarle Nassau, Nederland. Zelf woon ik in België en de werken moesten in België uitgevoerd zijn, 8 maanden later 1600 Euro voorschot betaald (officieel) en man niet gezien, neemt zijn gsm niet op, als ik aan de deur bel, zijn Roemeense vrouw Daniela Mouws scheld mij uit(stelletje dieven :evil: ). De man in kwestie woont in Antwerpen, Oudaan 3,bus 13, 2000 Antwerpen, maar hij blijkt daar niet ingeschreven te zijn, de politie en de Dienstvreemdelingenzaken is het aan onderzoeken.Ik heb klacht ingediend bij de politie in Antwerpen, Deurne mijn woonplaats, wegens oplichting. Het is belangrijk om vast te stellen waar hij woont, voor de dagvaarding die hij later gaat krijgen, als het voor de Rechtbank van de Eerste aanleg komt. Ik raad iedereen aan om NIET in zee met hem gaan, zelfs zijn broer die op het Nederlandse adres woont, bevestigde dat ik niet de eerste was die opgelicht is door Jos Mouws. Dus wees bewaard.
P.S. Sorry voor fouten ik ben anderstalig.
Nero
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Josmouws » zo maart 09, 2014 11:05 am

Hallo,

Hier een reactie van Jos Mouws - JM Stucadoor

Helaas is het op deze site mogelijk om mensen met naam en adres zwart te maken op deze site, terwijl er geen enkel onderzoek of navraag word gedaan.
Dus is er voor mij maar een oplossing, het verhaal uit de doeken doen op internet.
Allereerst wil ik iedereen waarschuwen die werk wil aan nemen van Monika Seklecka, wonend aan de confortalei 75, 2100 Deurne ( Antwerpen ).
Doe het niet, want zij en haar man zijn het nooit eens.
Hij geeft opdracht, die zij dan later weer intrkt onder het mom : mijn man was dronken zoals altijd.
Intussen heeeft de aannemen de materialen gekocht/ besteld en zit er mee.
Werk wat dan inmiddels is gedaan blijft onbetaald.
Ik heb er nieuwe ramen geplaatst, gestuct, nieuwe vloeren gelegd, nieuw plafonds gemaakt, geisoleerd en de structuur gezet voor een overkapping.
Helaas heeft Monika de factuur van de ramen niet voldaan.
Wel heeft ze mij een voorschot gegeven voor de overkapping.
Volgens haar zijn dat 2 verschillende dingen en wil ze de ramen niet betalen, zonder dat daar een reden voor is.
Maar toch wil ze dat ik de overkapping maak, wat dan ook gedeeltelijk is gebeurt.
Toch vond ze dat ze bij mij aan de deur mocht komen staan gillen dat mijn vrouw een hoer is en heeft ze mijn naam en telefoon nummer op een contact website voor homo's gezet.
Toen ik haar daar mee confronteerde kon ze enkel lachen.
Toen ik de palen aan het zetten was voor de structuur van de overkapping zei ze dat ik die palen beter in mijn kont kon steken.

Alles bij elkaar echt vriendelijk.
Toen ik uiteindelijk op het politie buro kwam voor deze zaak waren de agenten verbaasd dat ik nog steeds probeerde om een vreedzame oplossing wilde vinden.
Ze hebben met het hele buro aan de oudaan in Antwerpen dan ook met vele verbazing de beledigende sms berichten gelezen, die Monika heeft gestuurd.

Inmiddels nog steeds geen geld of excuses, nog davaardiging zoals ze beweert ontvangen.

Belachelijk dat iemand je zomaar zwart mag maken op deze website, terwijl je hard voor je centen heb gewerkt en ze niet betaald hebt gekregen.

Jos Mouws
JM Stucadoor
Josmouws
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Pietwout » wo maart 12, 2014 9:23 pm

Ik heb werk verricht voor Jos Mous in de zomer van 2013. Heden maart 2014 is de rekening nog steeds niet betaald. PAS OP MET VOOR JIS WERKEN. In middels heb ik via een van de grootste incasso bedrijven onderbouwd gekregen dat dit een patroon is van JM stukadoors
Piet van 't Wout
Pietwout
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Pietwout » wo maart 12, 2014 9:27 pm

:evil: Ik wil iedereen waarschuwen die zaken met Jos M (JM Stukadoors) uit Baarle Nassau wil doen. Hij laat je werkzaamheden uitvoeren en betaald uiteindelijk nimmer de factuur.
PAS OP U BENT GEWAARSCHUWD
Pietwout
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

JOS MOUWS/JMSTUCADOOR

Berichtdoor olivier52 » do mei 08, 2014 9:04 pm

Doe geen zaken met JOS MOUWS/JMSTUCADOOR!
Deze man weet uitstekend je vertrouwen te winnen en maakt daar vervolgens schandelijk misbruik van. Hij verschijnt niet meer, hij weet tijd te rekken door SMS en excuusmails maar heeft intussen wel je geld geïncasseerd en zijn werk niet/niet goed gedaan en via hem bestelde dure zaken worden niet geleverd.
Zie ook GOOGLE.NL en OPGELICHT.NL
olivier52
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Loekie » wo mei 28, 2014 1:45 pm

Pas op voor de heer Jo van Dommelen eigenaar van VADO technische groothandel (wat officieel handelt vanuit een stichting OASE en eigenlijk ook geen groothandel is)

Dit bedrijf past de afgetekende leverbonnen aan en deinst niet terug om een factuur te sturen voor reeds per kas betaalde goederen. Dat jij die kas bon niet hebt bewaard en jij probeert er met hem onder uit te komen zal je niet helpen om een gerechtsdeurwaarder op de stoep te voorkomen. Deze krijg je echt op bezoek en je hebt geen poot om op te staan. Als hij je adres niet heeft denk je dat maar hij heeft allang je kenteken genoteerd van je auto en zal je zo lastig vallen.

Indien je een bestelling plaats zullen de materialen bij ophalen duurder zijn dan de afgesproken prijs en indien je hier wat over zegt zal hij het niet nalaten om je te bedreigen net zolang tot hij nogmaals het geld heeft gekregen.

Deze oude man van over de 65 jaar komt aardig over maar is een rasechte oplichter.

Een van zijn trukjes; Afgetekende leverbonnen worden door hem dusdanig in zijn voordeel aangepast zoals bv de geleverde aantallen.
Reeds betaalde materialen (per kas) daarvan kan je gerust nog een factuur voor verwachten en vlak erna een gerechtsdeurwaarder op de stoep. Jij hebt immers getekend.

Ook stopt hij briefjes bij de buren in de bus dat jij een slechte betaler bent en dat soort acties. Telefoontjes midden in de nacht hij zoekt alle informatie over je op en zal je kapot maken totdat je aan zijn eisen voldoet.

Ervaringen plaatsen hier mag. Deze man is nog nooit gepakt en komt nog steeds overal mee weg.
Loekie
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Maukie » di jun 10, 2014 1:00 pm

!! Mali Afbouw !!
https://www.kluswebsite.nl/profiel/mali-afbouw/

Via groupon heb ik 32 uur klussen gekocht: Ik heb een oud huis en heb veel opknapwerk om te doen. Tijdens het eerste gesprek hoorde ik al dat hij alleen gaat stukken en niets anders. Dat was jammer, want de lekkages in het dak wilde ik eerst repareren. Die heb ik maar zelf gedaan.
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/Mali-Afbouw/7637202

Ik liett de stukwerk maar doorgaan, want anders mist ik mijn voordeel. Ik heb ook gedacht: een bedrijf die via Groupon werkzaamheden aanbied moet toch betrouwbaarder zijn? Helaas was het niet het geval. Ze wilde dat ik 2300 euro en 1600 euro respetievelijk extra betalen, bovenop de kosten van de groupon. (De 2300 euro was incl 17 zakken ardex F5 dat hij, volgens hem, nodig had voor 30m2 oppervakte!! Klopt niet: 1 zak smeert 3m2) 1 zak ardex F5 kost 95 euro incl BTW!!!

Ik ging dus ander offertus opvragen en wijsde hem erop dat zijn offerte incl. arbeid was dat ik al heeft afgekocht en niet zoals hij zij dat het niet zo was.

Uiteindelijk heeft hij wel mijn muren komen stukken, NADAT de groupon bon is verlopen, en krijg te horen, terwijl hij de lijmlaag opzet, dat ik geen garantie meer krijgt. Toen was de maat bij mij echt vol!

Uiteindelijk moest ik een ander klusbedrijf krijgen om te repareren wat hij heeft gedaan. Mijn groupon kosten ben ik ook kwijt!

Daarnaast ging mijn muren ook scheuren vertonen. Hierdoor kwam ik tot mijn spijt ook achter dat de lijmlaag ook niet Afdex F5 waren zoals hij vertelde hij zouden doen. Ook zegde hij eerst dat hij 4 zakken Ardex F5 de eerste dag moest inkopen. Toen hij stoppen met werken en ik de echte factuur eindelijk voor ogen krijgt, heeft hij maar 2 zakken gekocht en ook niet gebruikt(ingeruild bij de leverancier). Het kost 95 euro, incl btw!!

Conclusie: Jullie kunt nu zelf uitrekenen hoe en voor wel bedrag Mali Afbouw mij in de maling wilde nemen!!!

Let dus in de toekomst goed op voordat jullie met Mali Afbouw in zee gaat voor werkzaamheden aan huis!!
Maukie
verbouwer
verbouwer

Advertisement

Berichtdoor Maukie » di jun 10, 2014 1:01 pm

!! Mali Afbouw !!
https://www.kluswebsite.nl/profiel/mali-afbouw/

Via groupon heb ik 32 uur klussen gekocht: Ik heb een oud huis en heb veel opknapwerk om te doen. Tijdens het eerste gesprek hoorde ik al dat hij alleen gaat stukken en niets anders. Dat was jammer, want de lekkages in het dak wilde ik eerst repareren. Die heb ik maar zelf gedaan.
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/Mali-Afbouw/7637202

Ik liett de stukwerk maar doorgaan, want anders mist ik mijn voordeel. Ik heb ook gedacht: een bedrijf die via Groupon werkzaamheden aanbied moet toch betrouwbaarder zijn? Helaas was het niet het geval. Ze wilde dat ik 2300 euro en 1600 euro respetievelijk extra betalen, bovenop de kosten van de groupon. (De 2300 euro was incl 17 zakken ardex F5 dat hij, volgens hem, nodig had voor 30m2 oppervakte!! Klopt niet: 1 zak smeert 3m2) 1 zak ardex F5 kost 95 euro incl BTW!!!

Ik ging dus ander offertus opvragen en wijsde hem erop dat zijn offerte incl. arbeid was dat ik al heeft afgekocht en niet zoals hij zij dat het niet zo was.

Uiteindelijk heeft hij wel mijn muren komen stukken, NADAT de groupon bon is verlopen, en krijg te horen, terwijl hij de lijmlaag opzet, dat ik geen garantie meer krijgt. Toen was de maat bij mij echt vol!

Uiteindelijk moest ik een ander klusbedrijf krijgen om te repareren wat hij heeft gedaan. Mijn groupon kosten ben ik ook kwijt!

Daarnaast ging mijn muren ook scheuren vertonen. Hierdoor kwam ik tot mijn spijt ook achter dat de lijmlaag ook niet Afdex F5 waren zoals hij vertelde hij zouden doen. Ook zegde hij eerst dat hij 4 zakken Ardex F5 de eerste dag moest inkopen. Toen hij stoppen met werken en ik de echte factuur eindelijk voor ogen krijgt, heeft hij maar 2 zakken gekocht en ook niet gebruikt(ingeruild bij de leverancier). Het kost 95 euro, incl btw!!

Conclusie: Jullie kunt nu zelf uitrekenen hoe en voor wel bedrag Mali Afbouw mij in de maling wilde nemen!!!

Let dus in de toekomst goed op voordat jullie met Mali Afbouw in zee gaat voor werkzaamheden aan huis!!
Maukie
verbouwer
verbouwer

Volgende

Keer terug naar Bouwrecht