Dure Service Barbas

CV Ketel, Vloerverwarming
Dure Service Barbas

Berichtdoor mcs » wo dec 16, 2009 4:54 pm

Ik heb een inbouw gashaard van barbas en na de zomer heb ik hem weer aan gemaakt.
Gaat de afstandsbediening niet meer, heeft gewoon in een lade gelegen de hele zomer en hij deed het nog toe de haard uitgezet werd.
Barbas gebeld, er moet een monteur komen , werdt er verteld , en ook nog hij zal wel gevallen zijn ( kinderen ) , ik heb dus geen kinderen.
Die monteur komt neemt onze oude afstandbediening en neemt daar de baterijen uit , zet ze in een nieuwe , alles werkt weer ,neemt de oude afstandbediening mee, en gaat 15 min, binnen geweest.
maar, nu krijg ik een rekening met de post van € 157,=
ik gebeld naar barbas , de haard was net ouder dan 3 jaar, geen garantie , en ook totaal geen coulance van hun kant , ik vind dit een ongeloofelijk hoog bedrag voor deze service en ook helemaal geen reclame voor hun bedrijf.
mcs
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Dure Service Barbas

Berichtdoor Herman » do dec 17, 2009 9:04 am

Hmmm, is een fikse prijs voor een afstandsbediening.

Nu moet ik voorzichtig zeggen dat ik Barbas een overgewaardeerd merk vind. Bij mijn ouders hebben we een merkloze vrijstaande kachel staan, die goed brand, en goed te reguleren is. De Barbas die ik in mijn vorige huis had, was maar matig te reguleren.

Nu heb ik een geinig klein kacheltje, wat al in het huis stond toen ik het kocht, en die heb ik nog nooit gestookt...
Inactief account
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Keer terug naar CV Verwarming