Dakkapel + terras

Dakkapel + terras

Berichtdoor Fruitmand » wo jul 09, 2014 6:25 pm

Hallo,

Ik wil jullie graag een vraag stellen. Mocht het een hele domme vraag zijn, dan wil mij vast indekken door te zeggen dat ik geen ervaren klusser ben.. :wink:

Is het technisch/juridisch mogelijk om een dakkapel en dakterras te combineren? Dus een terras(je) op het dak van een (dubbele) dakkapel. We hebben namelijk geen enkele andere mogelijkheid tot een buitenruimte. Dakterrassen komen hier in de buurt veel voor, maar in de vorm heb ik ze (misschien niet heel gek) nog nooit gezien...

Let wel, ik ben absoluut niet van plan om dit zelf te doen. Ik hoop vooral vrijblijvend een antwoord te krijgen op de vraag of het ├╝berhaupt mogelijk is voor een acceptabel bedrag, voordat ik een bedrijf binnenloop.

Groet
Fruitmand
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Dakkapel + terras

Berichtdoor Rick » do jul 17, 2014 1:43 pm

Dit is er een daar kan flink over gepraat worden. Ik zou het ook niet weten, zou eens beginnen bij bouw en woningtoezicht in je eigen gemeente.
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Re: Dakkapel + terras

Berichtdoor erik84 » vr aug 15, 2014 12:30 pm

Goedemiddag,

Ik heb een vraag. Ik heb een kantoorunit omgebouwd tot kroeg/tuinhuis. De unit is van buiten helemaal bekleed met trespa (tot boven aan het dak) maar nu zit ik met een "probleem" voor wat betreft de dakrand. Ik wil er een alu daktrim opzetten maar het dak (wat reeds bekleed is met dakleer) is van staal. Zelf zat ik te denken om de daktrim te verlijmen en af te kitten maar ik weet niet of dat een goede optie is. Wat denken jullie? Zijn er andere opties?
erik84
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Dakkapel