Davito Dakkapellen Roosendaal

Davito Dakkapellen Roosendaal

Berichtdoor crn » za nov 14, 2009 10:33 pm

Hallo,

Heeft iemand ervaring met Davito Dakkapellen in Roosendaal?
Ik heb een dakkapel laaten plaatsen maar dat hebben ze kompleet verprutst.
Rondom de kunststog kozijnen waait de wind zo naar binnen, ze hadden wel van dat bouwschium eromheen gespoten maar blijkbaar niet erg goed.
Verder staan de kozijnen er scheef in. En nou probeer ik al een paar weken om het bedrijf te bellen maar ik krijg niemand meer te pakken. Eerst stond nog wel een antwoordaparaat aan en dan sprak ik wat in maar ik ben nooit teruggebelt. En nu staat zelfs het antwoordaparaat niet meer aan. Ik denk dat er een beetje problemen zijn bij dat bedrijf en nu word het mijn probleem.

Op een ander forum (dakkapelhut.nl) zie ik veel slechte berichten over davito. Eerst dacht ik dat dat misschien niet waar was, maar nu merk ik het zelf ook.

zijn er nog anderen met ervaringen met davito?

groetjes
C.
crn
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Davito Dakkapellen Roosendaal

Berichtdoor Herman » zo nov 15, 2009 10:21 am

De gewone weg bewandelen:

Aangetekende brief met verzoek de boel te komen repareren.
Rechtsbijstandverzekering loodst je door de rest van het traject.

Ik ken Davito niet, dus geen oordeel, maar er zijn genoeg prutsers in de markt, en als de consument daar niets aan doet, dan blijven ze doorgaan. aanpakken dus...
Inactief account
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor les1971 » zo nov 15, 2009 7:32 pm

Hallo,

Wij hebben ook 2 dakkapellen door Davito laten plaatsen.july 2009
In eerste instantie ging alles goed,dakkapellen zagen er mooi uit.
De jongen hebben in 1 dag allebij de kapellen geplaatst.
Na een paar dagen moest ik bij mijn schoorsteen zijn,en zag toen dat er erg veel water aan de voorzijde van de kappel stond,terwijl de waterafvoer achterop de kapel zit,daar geen water.
Dus het water liep niet weg,ik gebeld met Davito of ze dat konden oplossen.
Dat was geen probleem,een goeie week later kwamen ze kijken voor het probleem,tevens een afspraak gemaakt voor het oplossen van het probleem.
De kapel zouden ze helemaal los maken van het dak en een stuk achterover zetten.
Ik op de afgesproken datum vrij genomen van mijn werk.
Ze zouden rond half negen komen,om 09.00 uur nog niemand half tien nog niemand,dus ik bellen.
kreeg de verkoper aan de lijn,die wist niets van de gemaakte afspraak.maar zou regelen dat ik door de baas terug gebeld zou worden.
na een uur werd ik idd teruggebeld,met de mededeling dat de monteur ziek was.
ok dat kan.dus een nieuwe afspraak gemaakt,die dag kwamen 2 jongens om het probleem op te lossen.
aan het einde van de dag kwam ik vroeger van mijn werk om te kijken hoe het verlopen was.
de jongens vertelde mij dat alles weer in orde was.
Dus ik naar boven gelopen met een van de jongens,ik deed het raam open om te kijken of deze niet vanzelf dicht viel. dit was eerder wel het geval. het raam viel nog steed dicht maar een stuk minder snel.Toen ik het raam dicht wilde doen ging het bijna niet,handgreep ging erg zwaar.
Dus ik vertelde de monteur hierover,hij zou het wel oplossen.
Hij is er een dik uur mee bezig geweest en hetwas nog steeds niet voor elkaar, toen kwam zijn maatje kijken die ging aan de gang met het raam en na een kwartier zei hij tegen mij dat het voor elkaar was,maar ik niet moest vragen wat hij nou gedaan had. :?
Goed alles was voor elkaar (dachten we) naar enige tijd kom ik boven op zolder en wat zie ik,2 natte plekkken onder mijn kozijn van de kapel.Dus gelijk geprobeerd contact te krijgen met davito via telefoon op 3 nummers en via mail. maar tot opheden geen reactie.
Volgens mij is Davito failliet en kunnen we fluiten naar een oplossing

L.N
les1971
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Herman » ma nov 16, 2009 8:48 am

Kruip nou niet in een slachtofferrol. Davito is niet failliet. Dit is eenvoudig te controleren op de website van de kamer van koophandel. Faillissementen worden duidelijk aangegeven (en deze info is gratis).

Dus schrijf een brief, stel ze in gebreke, en eis reparatie binnen een acceptabele termijn (3 weken lijkt me meer dan acceptabel). Verstuur de brief per gewone post en aangetekend (vermeld dit ook in de brief). mocht de aangetekende terugkomen, en de gewone niet, dan mag je er juridisch vanuitgaan dat de inhoud bekend is bij de geaddresseerde.

Reageren ze niet, neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering (die paar tientjes die een verzekering kost heb je er zo uit). Is voor dit euvel echter te laat...
Inactief account
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor crn » zo nov 22, 2009 8:42 pm

Ik heb afgelopen week een aangetekende brief gestuurt, die is geweigert.
De dag erna kreeg ik een mail van davito waarin hij zegt dat hij dit forum had gelezen en mijn initialen had herkent en dat hij mij een rechtszaak gaat aandoen vanwege laster :( .
Nou ga ik toch maar naar mijn rechtsbijstand.
crn
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor psh » ma mei 16, 2011 9:45 am

Deze oplichters van davito zijn nu weer een nieuw bedrijf gestart met de naam BUDJETDAKKAPELLEN te Halsteren.
************** is daar ook weer de eigenaar van. :twisted:
psh
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement

Berichtdoor Anna2016 » do jul 14, 2016 9:58 am

Helaas geen ervaring met Davito Dakkapellen of Budjet dakkapellen. wel vervelend zo een nare ervaring. Ik heb zelf gebruik gemaakt van een dakkapellen bedrijf en ik was zeer tevreden met de prijs en wat ze hebben opgeleverd.
Anna2016
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Dakkapel