wie kan mij helpen wat ik nodig heb voor een dakkapel

wie kan mij helpen wat ik nodig heb voor een dakkapel

Berichtdoor mennes » do jan 31, 2013 5:30 pm

Ik zit er over te denken zelf een dakkapel te bouwen maar ik zou graag willen weten hoeveel balken ik nodig heb en welke diktes.
Dit is voor een dakkapel van zon 3 meter breed en zon 1.40 hoog dit alles komt op een normaal zadel dak dus dit zou simpel moeten zijn.
Heb op het net gezocht voor legenda`s waar alle stukken in staan maar helaas niets gevonden.
Zo kan ik grof berekenen wat ik namelijk nodig heb.

Alvast bedankt voor de hulp.
M.V.G. Enrico de klusser :D
mennes
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: wie kan mij helpen wat ik nodig heb voor een dakkapel

Berichtdoor Daantje » za feb 23, 2013 12:34 pm

Een handige man:D. Nee wanneer je gedeeltes zelf gaat doen van het verbouwing of aanbouwen van een dakkapel heb je wel twee hele goede handen nodig. Een dakkapel kan verbouwd worden door een timmerman of door zelf te doen, dit kan bijvoorbeeld met gipsplaten veel timmerwerk, ook heb je natuurlijk kozijnen etc nodig. Het is wel verstandig om dit door een bedrijf te laten doen, ook al kost dit geld. Het is ook gevaarlijk en precies werk.
Daantje
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Re: wie kan mij helpen wat ik nodig heb voor een dakkapel

Berichtdoor mennes » za feb 23, 2013 9:20 pm

HHmm dat met dat glas zit wel snor als ik in denhaag op de bibliotheek een compleet raam werk kan maken met glas en lijsten en al op 40 meter hoogte, is het beglazen van een dakkapel dood simpel dus daar maak ik me niet zo`n zorgen om ik wil alleen weten hoeveel balken ik nodig heb en wat daar de maten voor moeten zijn. (dus hoe dik en hoe breed de balken moeten zijn).
mennes
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Dakkapel