Opbouw garage

Opbouw garage

Berichtdoor Christiaan » zo jul 03, 2011 4:11 pm

Voor ons huis hebben wij plannen om op de garage een extra ruimte te maken. Deze opbouw willen wij iets verlengen richting de oprit om tevens een carport te creeeren. De aansluiting, ingang, zal aan de zijkant van ons huis komen.

Ik ben zelf AutoCAD tekenaar maar zit in de werktuigbouwkundige sector. Mijn vraag is of iemand voorbeeld tekeningen heeft van een opbouw garage waar ik ideen uit kan halen en details om een overzicht- werktekening van te maken.

Ik hoop veel reacties te mogen ontvangen
Christiaan
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Opbouw garage

Berichtdoor BouwPol » do jul 21, 2011 3:16 pm

Ik kom uit Polen dus mijn prijsen zijn 40% minder van Nederlandse vakmans, maar de resultaat zijn het zelfde van Nederlandse mensen of beter. Ik ben beste vakman van renovatie werzaamenheden. Dat weet zeker!!!

Msscheen dit beter is per uurtariff maken?? Mijn uurtariff zijn 20e p/u

Ik heb project in Rotterdam, Haarlem, Wormerveer en Voorburg ( groot verbouwen) dus als uw wilen komen en kijken hoe wij werken, ik wil grag!!!

Mvg Lucas
BouwPol
verbouwer
verbouwer

Berichtdoor Christiaan » zo jul 31, 2011 10:38 am

Ik vind het fijn dat iemand reageert op mijn bericht voor een mogelijke offerte. Maar ik zou heel graag een voorbeeld (tekenng) willen zien van een opbouw garage. Ik ben zelf tekenaar (constructeur) en wil kosten besparen met tekeningen.
Hoop toch een reactie te ontvangen waar ik wat aan heb.
Christiaan
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Lautenbag » za okt 20, 2012 7:29 pm

Beste Christiaan,
Wij hebben net een soortgelijk project ontworpen en uitgevoerd. Zie( PM Sturen) onder dakopbouw. Wanneer het ontwerp je aanspreekt, zou je een foto via ons contactformulier kunnen uploaden. Ik kan je dan vrijblijvend adviseren. Desgewenst kan je de tekeningen en constructieberekeningen overnemen.
Ik hoor graag.
M. vr. Gr. Diana Lautenbag
Lautenbag
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Dakopbouw