Scheve vloer door plaatsen zolderverdieping?

Scheve vloer door plaatsen zolderverdieping?

Berichtdoor Rosanne88 » wo sep 27, 2017 12:16 pm

Beste mensen,

Gisteren ben ik op een bezichtiging bij een huis geweest wat ik mogelijk wil kopen. Eén ding baart mij echter zorgen: zowel op de eerste verdieping als de zolderverdieping loopt de vloer schuin af terwijl de zolderverdieping er enkele jaren geleden opgezet is. Volgens de makelaar is dit van meet af aan geweest, met andere woorden: de zolderverdieping is er scheef (parallel met de eerste verdieping) opgezet. Mijn vraag is: is dit logisch? Ik vind dit zelf nogal raar, want waarom zou je een verdieping ergens scheef opzetten als je hem ook waterpas kan maken? Ik ben bang dat door het plaatsen van de zolverdieping de eerste verdieping, samen met de zolderverdieping, is gaan verzakken. Wat denken jullie?

Alvast hartelijk dank!
Rosanne
Rosanne88
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Scheve vloer door plaatsen zolderverdieping?

Berichtdoor Rick » za sep 30, 2017 12:02 pm

Lijkt me zeer onlogisch, kan me niet voorstellen dat een aannemer een nieuwe vloer er scheef op maakt.
Zou voordat je gaat bieden een technische keuring laten uitvoeren.
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Re: Scheve vloer door plaatsen zolderverdieping?

Berichtdoor Rosanne88 » ma okt 02, 2017 10:42 am

Nee dat leek mij dus ook. Nog even goed bezinnen en als we willen gaan bieden dan eerst inderdaad goed laten keuren! Dank voor je antwoord!
Rosanne88
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Draagconstructies