Bemiddelaar aanschaf kunststof kozijnen regio Tilburg

Kozijnen, ramen, deuren, schuifpui, beglazing
Bemiddelaar aanschaf kunststof kozijnen regio Tilburg

Berichtdoor leeuw » ma mei 30, 2011 1:16 pm

Hallo,

Het is me na het aanvragen/bespreken van verschillende offertes voor het laten plaatsen van kunststof kozijnen/dubbel glas duidelijk dat er gefoefeld wordt met prijzen.

Bijna geen enkele aannemer/leverancier is bereid je alle prijzen van alle items te laten zien die leiden tot de totaalprijs van een offerte. Dan weet ik al genoeg...

Omdat ik, afgezien van de achterpui begane grond, mijn hele huis van kunststof kozijnen wil laten voozien, zoek ik iemand met verstand van zaken en verstand van fatsoenlijke prijzen in deze sector, om te BEMIDDELEN tussen mij en gewenste leveranciers, om zo een fatsoenlijke/goede prijs te bedingen.

Het gaat om regio Tilburg.

Uiteraard staat hier een vergoeding tegenover.

Graag hoor ik van u: wat u voor me zou kunnen betekenen en waarom u meent kennis van zaken/prijzen te hebben.

Dank en met vriendelijke groet,
Titus
leeuw
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Bemiddelaar aanschaf kunststof kozijnen regio Tilburg

Berichtdoor CIETROU » vr jun 17, 2011 8:23 pm

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het prijsniveau van buitenschrijnwerk in Nederland schrikbarend hoog vind. Zo hebben wij aanbiedingen van Nederlandse grootfabrikanten die aan ons profs leveren en dat dan voor meer dan de prijs waarvoor wij onze spullen zelf aan de man brengen. Spijtig dat Nederland een pak groter is dan Belgie anders wisten wij wel wat gedaan. Ja als kozijnen verkoper moet je goud geld verdienen in Nederland. Ook raar dat veel schrijnwerk bij jullie daar uitgevoerd wordt door de lui van de bouw die niet echt schrijnwerker zijn. Een totaal andere situatie dan hier maar wees gerust zo groen is het gras hier nu ook weer niet :D :D
CIETROU
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Re: Bemiddelaar aanschaf kunststof kozijnen regio Tilburg

Berichtdoor Eefie69 » wo nov 05, 2014 5:16 pm

Het lijkt er op dat de prijzen ook nogal regio-verbonden zijn. Wij hebben onlangs onze kozijnen laten vervangen door een wat kleiner regionaal kunstof kozijnen bedrijf, regio Friesland. En ik kan niet anders zeggen dat de prijs erg laag was en de service erg hoog. Echt een klein bedrijf met nog ouderwetse goede aandacht voor de klant.
Eefie69
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Kozijnen, ramen en deuren