Kunststof kozijnen

Kozijnen, ramen, deuren, schuifpui, beglazing
Kunststof kozijnen

Berichtdoor semi » di maart 16, 2010 12:07 pm

Hoi,

Ik heb via ******************* 5 tal offerte gekeregen met allemaal prijs verschillen, prijzen varieeren van 5000 t/m 15000 .. meteen de goedkoopste kiezen lijkt mij niet handig. waar moet ik opletten als ik nieuwe kozijnen wil kopen ? wat is verschil tussen R waarde 1.3 en 2 :!:
semi
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Kunststof kozijnen

Berichtdoor RvdB » vr maart 19, 2010 8:16 am

Ik kan niet meer zien waar je de offertes hebt aangevraagd ivm ******. Ik ga er vanuit dat dit een website is waarop je gegevens achterlaat en vervolgens een aantal leveranciers een prijs opgeven.

Dit is naar mijn mening niet de manier om tot goede offertes te komen. De duurste lijkt veel te duur terwijl hij wellicht de meest complete prijs heeft.
- Zitten de stelkozijnen er ook bij?
- is montage inclusief?
- wat voor beglazing wordt er geleverd?
- welk merk en type profiel?
- wat voor hang en sluitwerk?
- wat voor deuren/deurpanelen?

Voor een complete woning ben je voor kunststof incl montage en glas zeker € 15.000,- kwijt (afhankelijk van grote van de woning natuurlijk)

Ga bij 2 of 3 bedrijven langs (op afspraak!) of laat ze bij jou langskomen en ga eens rustig om tafel zitten.

De R-waarde is de isolatie waarde van een produkt. Hoe hoger hoe beter.
RvdB
Meesterklusser
Meesterklusser

Berichtdoor gabber » vr maart 19, 2010 6:19 pm

Hallo,
Kijk even op ********************ik weet niet of je er iets aan hebt maar mij heeft het goed geholpen om een goede vertrouwde leverancier te vinden. Door middel van het beantwoorden van een aantal gerichte vragen zorgen ze voor maximaal 5 keurmerk kozijnbedrijven die het beste aan je wensen kunnen voldoen. Doe er je voordeel mee.SUCCES
gabber
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor SBakker » vr okt 08, 2010 10:04 pm

Goedenavond,

Kijk ook hoe lang een bedrijf bestaat en referenties zijn heel belangrijk, ik ben zelf al 6 jaar werkzaam bij *** te ***. Niet de grootste met 5 montage bussen maar we werken wel heel netjes. Als je linkt via de site voor 6 offertes, (Vaak bovenaan bij Google.), krijg je vaak meerdere bedrijven die onder dezelfde B.V werkzaam zijn. Dat komen wij vaak tegen, als we bij klanten komen. En dan spelen ze mekaar gewoon uit omdat ze de prijzen van mekaar weten.

Verder letten op;
-Betaling na montage
-Afwerking bij bestaande klanten
-Vaak langs gaan bij referenties werkt bij ons heel goed want daardoor kun je goed een beeld krijgen van hoe er gewerkt word.

Wij zijn een degelijke en betrouwbaar bedrijf, met ons natuurlijke meerdere maar mensen kunnen ons altijd bellen voor een vrijblijvende offerte. Kijk maar op onze website www.***.nl

Groet C.Bakker
www.***.nl
SBakker
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Herman » za okt 09, 2010 7:23 pm

Ha, ik heb in augustus eens via zo'n site een gedetailleerde aanvraag gedaan voor 3 kozijnen. (hout, geen kunststof) en toevallig belde gisteren een bedrijf op. Dat was dan ook de eerste reactie die ik ontving...
Inactief account
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Advertisement

Berichtdoor stefan123 » di mei 17, 2011 8:25 am

Er zijn een hoop zaken waar je op moet letten bij de aanschaf van kunststof kozijnen. Er zit zelfs kwaliteitsverschil in kozijnen gemaakt van hetzelfde merk profiel, omdat deze door verschillende kozijnenfabrikanten gemaakt wordt. Een aantal basale punten:

- Aantal kamers in het profiel (mede bepalend voor de isolatie)
- Keurmerken
- garantie (Kozijnenleveranciers met het VKG keurmerk geven 10 jaar garantie op productie en montage.)
- isolatie zowel geluid als warmte
- soort glas

Ik heb zelf veel gehad aan onderstaand artikel dat de meest belangrijke stappen bespreekt bij de keuze van een kunststof profiel / kozijn:

stefan123
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Kozijnen, ramen en deuren