schuifpui serre loopt zwaar, wieltjes lagers vervangen!!

Kozijnen, ramen, deuren, schuifpui, beglazing

ook problemen met je schuifpui??

Poll eindigt op wo aug 20, 2008 2:13 pm

Ja
1
50%
Nee
1
50%

Totaal aantal stemmen : 2

schuifpui serre loopt zwaar, wieltjes lagers vervangen!!

Berichtdoor Patty » do mei 22, 2008 2:13 pm

De laatste weken liep onze schuifpui zeer stroef. Uiteindelijk ging het schuivende deel niet meer in het hang en sluitwerk. Toen ben ik op internet gaan kijken naar een kozijnen firma die dit probleem kon gaan verhelpen. Na een week kreeg ik een bedrijf over de vloer die kwam kijken naar de pui. De beste man liet mij al snel weten dat de schuifpui al meer dan 20 jaar oud was en dat ik maar beter een nieuwe bij hem kon bestellen in kunststof want de mijne was niet meer te repareren. Aangezien ik het verhaal veel te verkoopachtig vond klinken ben ik verder gaan googlen en kwam toen bij kraakmankozijntechniek.nl uit Den Haag. Deze beste man kwam langs en kon mij vertellen dat de pui niet meer in het hang en sluitwerk klikte omdat de wieltjes, lagers versleten waren. Hij moest kijken of die de juiste maten nog had liggen in het magazijn, gelukkig was dit het geval en de pui sluit en loopt weer als een zonnetje.

Tip: laat je geen nieuwe schuifpui aansmeren want 9 van de 10 puien (zoals mij dat verteld is) kan na het vervangen van onderdelen nog jaren mee!!!
Patty
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement

Berichtdoor julien » ma mei 26, 2008 10:38 am

Waarom een poll? :roll:
julien
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

• Advertisement

Keer terug naar Kozijnen, ramen en deuren