Huisbar...?

Meubels opknappen, meubels zelf maken, timmerwerk
Huisbar...?

Berichtdoor MissJK007 » do aug 23, 2007 6:59 pm

Mensen..,vraagje: Hoe moeilijk is het om zelf een bar te maken voor in de huiskamer?? Gewoon een simpele,die aan 1 vast zit aan de muur en dan de hoek omgaat,snappie??
Het lijkt me niet zo'n probleem..,maar ja,dat denk ik wel vaker en aangezien ik 0 ervaring heb met klussen kan ik me wel es vergissen,haha! :oops:

:D X J*
Clueless.....
MissJK007
verbouwer
verbouwer

Advertisement

Berichtdoor Herman » do aug 23, 2007 7:59 pm

Op zich prima te doen. maar we kunnen natuurlijk niet inschatten wat je kan en wat je niet kan. En wat je wensen zijn. Dingen als afvoer, water, elektra, daar moet je minimaal iets van gevoel voor hebben. of een handige buurman (die je daarna mooi kan voorzien van een biertje...)
Inactief account
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor MissJK007 » do aug 23, 2007 8:06 pm

Haha...,afvoer en water?! Daar begin ik echt niet aan... Heb genoeg klus-zelfkennis om te weten dat dat een drama gaat worden,, :P
Bedoel meer iets waar gewoon wat simpele kastjes onder zitten en waar je met een man of 3 aan kunt eten.
Heb alleen geen flauw id wat de beste maten voor zo'n ding zijn... En wat voor materiaal en hechtingen te gebruiken enzow.. Wil het wel graag leren,want ben handig genoeg.. Alleen (nog) niet op dit gebied... :)

Heb ook al een beetje tussen die andere topics zitten zoeken (over materialen enzow) maar kan er niet precies uitkomen welke voor mij nou relevant zijn.. Heb ook al gezocht naar (sites met) bouwtekeningen ofzo,maar da's me ook nog niet echt gelukt... :(

X J*
Clueless.....
MissJK007
verbouwer
verbouwer

Berichtdoor Sjaak van Dijk » do aug 23, 2007 9:24 pm

eigenlijk zou je op internet op zoek moeten naar een 2e hands bar, is misschien het slimste. :lol:
Sjaak van Dijk
klusser
klusser

Berichtdoor Rick » vr aug 24, 2007 8:23 am

Ik heb er inderdaar een aantal gevonden op marktplaats. Zeer mooie trouwens
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor MissJK007 » vr aug 24, 2007 8:35 am

Rick schreef:Ik heb er inderdaar een aantal gevonden op marktplaats. Zeer mooie trouwens

Nou..,dan vind je meer dan ik... Ik kom alleen maar uit bij nieuwe,die echt crimineel duur zijn!! :(

X J*
Clueless.....
MissJK007
verbouwer
verbouwer

Re: Huisbar...?

Berichtdoor Vastgoedservice » za okt 02, 2010 3:23 pm

Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan of je er nog opbergruimte onder wilt, anders is het erg makkelijk te maken. Een soort L-vorm gemaakt van meubelplaat, fineer of een hardhout. Deze aan de muur bevestigen of laten dragen aan op een profieltje en de korte poot van de L op de grond laten steunen. Goedkoop en wellicht voldoet dit aan hetgeen waarvoor je hem wilt gebruiken.
Ontzorgen van Ontwerp tot Oplevering

http://www.vastgoedservice.com
Vastgoedservice
verbouwer
verbouwer

Berichtdoor Herman » za okt 02, 2010 6:49 pm

Kijk eens naar de datum? Ik mag hopen dat de topicstarter inmiddels laveloos aan zijn bar hangt?
Inactief account
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Advertisement

Berichtdoor Rick » za okt 02, 2010 8:39 pm

Ja dit is idd wel een erg oud topic, die moet je bouncen... (bovenaan zetten door eenr eactie te geven)
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Keer terug naar Meubilair en interieurbouw