voegen kleuren

voegen kleuren

Berichtdoor Lioba » zo feb 26, 2006 1:43 am

Ik wil graag de voegen van mijn badkamervloer een andere kleur geven. Ze zijn grijs, maar ik wil ze blauw. Iemand enig idee hoe ik dit aan moet pakken?
Lioba
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement

Berichtdoor Rick » zo feb 26, 2006 10:11 am

Hoi Lioba,

Ik heb je andere dubbele bericht verwijdert hoor. evenals die van een zeer hardnekkige spammer.

Er is wel voegenfris un de handel waarmee je voegen kleurt, maar of deze in het blauw verkrijgbaar is weet ik niet
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

voegen kleuren

Berichtdoor Lioba » zo feb 26, 2006 1:34 pm

Kan je witte voegenfris met pigmenttubes op kleur maken?
Lioba
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Rick » zo feb 26, 2006 1:56 pm

Ik zou het niet weten maar kan het wel eens navragen voor je
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor Herman » ma feb 27, 2006 9:22 am

In mijn oude badkamer hadden ze de voegen gewoon gelakt met rode lak...
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Advertisement

Berichtdoor JohnE » vr mei 05, 2006 8:16 am

We zijn inmiddels weer een paar maanden verder en misschien heb je je voegen allang een andere kleur gegeven.
Maar mijn probleem is hieraan gerelateerd dus ik reageer even:

Wij hebben ook van die saaie grijze voegen, is nog van de bouw (bijna 30 jaar oud!). Nu kan je van die handige voegenwitsel kopen van HG.
Op advies van winkel gekocht. Werkt perfect!
(Je zou er een beetje kleur doorheen kunnen doen voor een andere kleur!)
Nou bij ons werkte het dus niet perfect.
De hele aanwijzing gevolgd, voegen goed schoon- en drooggemaakt en opsmeren maar met zo'n speciaal kwastje.
Minimaal 1 uur, max 2 uur laten drogen.
Dan konden we het nat spuiten waarna de overtollige verf eenvoudig van de tegels kon worden geveegd... Daar begon het drama.
Eenvoudig ging niet en een groot deel van de voegen kwam er ook weer af... Ik ben 2 uur bezig geweest het overtollige verf van de tegels te krabben...
Op de verpakking staat GOED natspuiten (voortdurend) maar dan loopt het water langs de randen naar de benedenverdieping... We hebben niet zo'n goede afdichting bij de muren.
Nu ziet het eruit als een voegenkleur die er na jaren al weer aan het afkomen is... Erger dan voor we begonnen.

Wat is er fout gegaan? Op de voeg zat niets bijzonders, we hadden het goed ontvet met zo'n speciaal ontvettende badkamerreiniger.

De rest van de badkamer wachten we maar mee, veel te veel werk en het wordt toch niets.
JohnE

• Advertisement

Keer terug naar tegelvloer