Composietvloer

Composietvloer

Berichtdoor j. de boer » za sep 20, 2008 9:43 am

Ik heb een composietvloer aangelegd in mijn tuin, is het nu echt zo dat je dat niet hoeft te onderhouden? Ik ben er verder enorm tevreden mee, ook het aanleggen was een peuleschil, het composiethout heb ik op het internet gekocht, nog geen 30 euro per m2.
j. de boer
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Composietvloer

Berichtdoor Herman » za sep 20, 2008 8:15 pm

Met een beetje vegen, en eventueel na de winter de alg even wegborstelen met een luiwagen, heb je het idd wel gehad.
Inactief account
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor j. de boer » wo okt 01, 2008 1:51 pm

Herman schreef:Met een beetje vegen, en eventueel na de winter de alg even wegborstelen met een luiwagen, heb je het idd wel gehad.

Bedankt, ik ga het bij mijn vijver ook gebruiken.
j. de boer
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Anne » do nov 27, 2008 5:19 pm

Wij hebben sinds kort een composietvloer op ons dakterras hier in Groningen. Ik vind het ideaal en was makkelijk leggen, ik heb het ook via internet besteld, wwwpuntffgooglelenpuntnl of zoiets. Ik moet nog zien of het inderdaad geen onderhoud mot hebben, maar ik zie het wel, je mot wel roestvrijstalen schroeven kopen anders gaan die roesten natuurlijk, kan je weer opnieuw beginnen.
Anne
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Anne » wo apr 29, 2009 9:19 am

Ik zie nou dat ze daar ook schroeven hebben van Practiwood, zou ik er altijd bij bestellen als je een terras gaat maken, zoals ik al zei anders rot het natuurlijk alsnog.
Anne
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor nina123 » do okt 21, 2010 12:37 pm

Hoy ,

Ik heb net gezien dat jullie in het bezit van HKC-delen zijn. :)
Ik ben student en ben op dit moment met mijn afstudeeropdracht bezig, ervoor moet ik een marktonderzoek over Hout-Kunststof-Composiet doen. Maar het is echt moeilijk mensen te vinden die WPC/HKC gebruiken (ook bekend als terrascomposiet).

Daroom heb ik uw hulp hard nodig!!! Mischien kunnen jullie me helpen en de volgende enquete invullen! Dat zou echt hartstikke leuk zijn!!! Iedereen, die een balkon of terras met HKC-planken bezit kan de enquete invullen! Ik kijk uit naar jullie responsies. :)

Link: http://www.survey4all.org/qsys/answerstartv.qsys

Als er vragen zijn hoor ik dat graag!

Groetjes
Nina
nina123
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement

Berichtdoor marco62 » do feb 23, 2012 5:09 pm

wij hebben begin vorig jaar een composiet vlonder gelegd , die word wel glad en groen , hij is ook krom getrokken , voor ons nooit meer composiet , we gaan die in de lente vervangen door hardhout

we hadden de composiet vloerdelen gekocht bij practiwood in zundert
marco62
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Tuin