Huis bouwen maar door wie?

Volg hier de verbouwing of bouw van leden van het forum.
Huis bouwen maar door wie?

Berichtdoor Aviator » wo mei 20, 2015 3:20 pm

Hallo,

Wij hebben een reservering op een stuk grond en zijn in gesprek met twee huizenbouwers die allebei schetsen hebben gepresenteerd waar wij gelukkig van worden. 'T betreffen Selekthuis en Brummelhuis, heeft iemand ervaringen met deze twee bouwers? Van Selekthuis hoor of lees ik weinig slechts, van Brummelhuis lees ik wel wat mindere verhalen met name de samenwerking met aannemer Kamphuis. Zijn er mensen die ervaringen hebben met laten bouwen van een huis met een van de twee? Of heeft iemand tips over waar onafhankelijke recensies te vinden zijn met bouwers?

Bij voorbaat dank!
Aviator
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Huis bouwen maar door wie?

Berichtdoor Rick » vr mei 22, 2015 12:07 pm

Ik heb zelf geen ervaring met de twee maar kwam voor het bouwen van een eventueel huis ook bij deze uit.
Uit eigen ervaring kan ik melden dat Selecthuis wat minder ruimte laat voor eigen wensen en/of idee├źn, Brummelhuis maakte daar niet zo'n probleem van.
Toch zou ik een lichte voorkeur voor selecthuis hebben.
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Re: Huis bouwen maar door wie?

Berichtdoor nieuwhuisKoen » za jun 25, 2016 8:44 am

Hallo,

Wij zijn met Brummelhuis in gesprek geweest en een offerte laten maken. Ook hebben we door een aantal aannemers offerte laten maken voor dezelfde woning. Brummelhuis was behoorlijk wat duurder en ook vrij arrogant. Voor ons was de keuze dus snel gemaakt.
nieuwhuisKoen
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Overig weet geen onderwerp