Let op!! Vragen hier kunnen verplaatst worden

Volg hier de verbouwing of bouw van leden van het forum.
Let op!! Vragen hier kunnen verplaatst worden

Berichtdoor bouwlink » zo jul 22, 2007 5:09 pm

Let op!!
Kan je geen onderwerp vinden in het forum plaats je onderwerp dan hier. De moderators zullen indien nodig je onderwerp naar het juiste forum verplaatsen. Er zal dan wel een link achterblijven naar het nieuwe onderwerp.

Met vriendelijke groet,

De beheerders
bouwlink
Site Admin
Site Admin

Advertisement
Re: Let op!! Vragen hier kunnen verplaatst worden

Berichtdoor Amber » vr aug 22, 2008 4:31 pm

Hallo beste mensen,

Ik heb gereageerd op een verzoek van johan om mijn mening tegeven omtrent EIJSSEN waar enkele andere reakties al op zijn geweest.
Die van andere mensen die ik benaderd heb komt nog .Maar wees er alvast op voorbereid die bewuste mensen zijn er niet vrolijker op geworden en zijn van een koude kermis thuisgekomen.
Hret gaat dan om het NIET nakomen van toegezegde voorwaarden etc. door eijssen.
Hartelijk dank.
Amber.
Laatst bijgewerkt door Amber op zo aug 24, 2008 6:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Amber
bouwer
bouwer

Berichtdoor Herman » vr aug 22, 2008 6:28 pm

Door het klikken op "opslaan" wordt het bericht ergens opgeslagen, maar nog niet getoond. Zo kan je het bericht later nog bewerken, voor het definitief wordt. Dit is vooral handig bij grote, ingewikkelde berichten.

Klik je echter op "bevestig" dan is het bericht wel voor iedereen te zien.

Overigens heb ik ook wel eens moeite hiermee. Ik zou het niet erg vinden als de knop "opslaan" zou verdwijnen, of naar links zou verschuiven. Rick?
Inactief account
Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor Rick » vr aug 22, 2008 8:37 pm

Ja ik denk dat we hem maar onzichtbaar maken, heeft niet zoveel nut.
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Berichtdoor Amber » zo aug 24, 2008 7:19 pm

Herman schreef:Door het klikken op "opslaan" wordt het bericht ergens opgeslagen, maar nog niet getoond. Zo kan je het bericht later nog bewerken, voor het definitief wordt. Dit is vooral handig bij grote, ingewikkelde berichten.

Klik je echter op "bevestig" dan is het bericht wel voor iedereen te zien.

Overigens heb ik ook wel eens moeite hiermee. Ik zou het niet erg vinden als de knop "opslaan" zou verdwijnen, of naar links zou verschuiven. Rick?

Bedankt Herman.ben er reeds achtergekomen en wel stom toevallig.
Ga nu iets schrijven waaraan diverse mensen die een huis willen kopen in Belgie bij ,jaja,EIJSSEN,iets zullen hebben OM HET NIET TE DOEN DAAR.
Groetjes Amber.
Amber
bouwer
bouwer

voegen in de badkamer

Berichtdoor babbe » wo jan 14, 2009 10:40 am

hallo wij hebben onze faience geplaats met omnicol pl 85 en daarna gevoegd met omnifil 100wd maar nu zijn er voegen met de juiste kleur en de rest is met donkere vlekken wat kan er zijn misgelopen en wat kunnen we er aan doen
we hebben alles gedaan wat we moesten doen we kopen de juiste produkten en dan is het resultaat teleurstellend wie kan mij helpen mvg babbe
babbe
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

voorzetwand in badkamer met spouwmuur

Berichtdoor Clemens » vr dec 18, 2009 4:36 pm

Hallo

Ik wil de badkamer isoleren d.m.v. een voorzetwand van metal stud profielen met groene gipsplaat en rockwool. Een advies van iemand was om de voorzetwand op 1 cm afstand van de muur te plaatsen en op de muur eerst een dampremmende folie aan te brengen en achter de gipsplaten een dampdichte folie
Gezien de aanwezigheid van de bestaande spouwmuur, waarom zou overigens die 1 cm extra spouw nuttig zijn en wat voor functie zou die dampremmende folie hebben? Zo die dampremmende folie al nuttig is, welke is dan aan te bevelen?

Als die extra spouw van 1 cm inderdaad wenselijk is, het volgende:
Daar ik onderaan tegen een muur reeds een riolering heb geplaatst, zou de voorzetwand daarboven gehangen moeten worden. Omdat tegen de betreffende muur een WC gepland is, komt daar het voorzetwandje wat verder van de muur af te staan.
Is het een idee het bovenste gedeelte van dit voorzetwandje simpelweg op te hangen door de metal stud profielen met keilbouten op de muur te bevestigen met een extra moer op 1 cm afstand?

De badkamer is 3 m hoog en 2 m breed, terwijl het dak matig is geisoleerd. Ik denk daarom aan een verlaagd plafond met metalen schrootjes (zeer lichtgewicht) met daarboven dampdichte folie en isolatie.
Kan ik voor de plafondconstructie gebruik maken van metal stud, waarbij de liggers op muren worden bevestigd?

Zeer veel dank alvast voor reactie.
mvg, Clemens
Clemens
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Isoleren aluminium schuifpui

Berichtdoor Elands » do feb 10, 2011 11:06 am

Beste forum-leden,

Aan de achterzijde in mijn woonkamer zit een aluminium schuifpui. Deze is voorzien van dubbel glas. Het voordeel van een aluminium pui is de duurzaamheid en het lage gewicht. Het nadeel van een aluminium pui is de lage isolatiewaarde. Vooral bij koude winters geeft met metaal veel kou door naar binnen. Bestaat er een (relatief gemakkelijke) mogelijkheid om de pui alsnog te voorzien van isolatie (PUR, schuimkorrels of iets dergelijks)?

Alvast bedankt voor de reactie.
Elands
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor artolux » do feb 10, 2011 10:29 pm

Ik denk dat u hier in het verkeerde forum zit, dat zal dan nog wel verplaatst worden.
Als de aluminium pui veel koude doorlaat dan denk ik dat het nog ongeïsoleerde aluminium profielen zijn. de koude-doorlaat wordt dan veroorzaakt door de z.g.n. koudebrug (1 profiel, binnen en buitenzijde zonder onderbreking).
Zo'n pui is nooit achteraf te isoleren.
Enige mogelijkheid een nieuwe pui van geïsoleerde profielen - d.w.z.binnen- en buitenzijde gescheiden profielen d.m.v. een isolator ('kunststof' strippen).
Opmerking: de isolatiewaarde van de aluminium pui zal nooit gelijk zijn aan die van het isolatieglas.
artolux
verbouwer
verbouwer

Advertisement

Berichtdoor Toonn » za feb 26, 2011 10:47 am

Hoe kan ik mijn "[url] staat uit" omzetten tot aan??

Kan iemand me hiermee helpen?
Toonn
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Overig weet geen onderwerp