zwarte lijst van aannemers

Volg hier de verbouwing of bouw van leden van het forum.
zwarte lijst van aannemers

Berichtdoor 66peters » zo sep 21, 2008 8:01 pm

Goedendag:

Ik ben op zoek naar een bedrijf( dat op een zwarte lijst staat of bekend staat als list en bedrog) dat er de brui aan geeft om te betalen,!!
Het gaat om het bedrijf nieuwbouwen .nl of 2B home b.v. of My home b.v. of ES.bouw b.v.

Ik werk namelijk voor dit bedrijf ( en er zijn er nog méér ) en hieruit blijkt dat ze niet betalen?
Ze schijnen schulden te hebben bij alle groothandels,kraanbedrijven,containerbedrijven, enz.....
Hier ben ik pas achter gekomen.

Kan iemand mij helpen de wegen te vinden om een zwarte lijst op te zoeken of is er een site waar deze bedrijven vermeld staan. ( niet bij KvK,dat heb ik al geprobeerd).

Alvast bedankt hiervoor.
66peters
P.S. als u dit bedrijf tegen komt om er gebruik van te maken of u kent iemand die dat wil of doet dan kan ik u mededelen het NIET TE DOEN.
mochten er bedrijven zijn die dit lezen zeg het voort.... zegt het voort.....
66peters
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: zwarte lijst van aannemers

Berichtdoor natasja1975 » do aug 13, 2009 7:33 am

Wij hebben problemen dat SRNbouw niet wilt betalen.
We zijn al maanden bezig en steeds spreken ze af om te betalen maar wat er ook binnenkomt geen geld van hun.
Wij hebben nu ook een incassobureau ingezet en nu maar hopen dat ze wel betalen.

Heeft er nog meer mensen problemen met dit bedrijf?
Ga a.u.b niet voor ze werken!!

Met vriendelijke groeten natasja
natasja1975
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor JamesBlond » vr mei 07, 2010 7:27 pm

Pas op voor een bedrijf genoemd Dirmar te Amsterdam. Ze doen zich voor als aannemers, maar gebruiken illegale Polen die geen vakmensen zijn.
Ik ben achtergebleven met zeer slecht stukwerk, doe-het-zelf schilderwerk voor 20 duizend euro (voor een gewoon rijtjeshuis!) in rekening gebrachte werkzaamheden die nooit zijn uitgevoerd, etc.
JamesBlond
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Yorfound » vr mei 28, 2010 10:36 am

Het is verstandig om bedrijven te kiezen die deelnemen aan regionale woonportals. Dit zijn vaak overeengekomen websites waar diverse ondernemers hun krachten bundelen. Vaak zijn bij deze website bedrijven aangesloten die betrouwbaar zijn en dus niet op een zwarte lijst voor zullen komen. Een goed betrouwbaar voorbeeld hiervan is#*************************
Yorfound
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor eindhovenaar » zo aug 01, 2010 4:27 pm

Ik wil particuliere opdrachtgevers waarschuwen voor Pelserinterieurprojecten in Den Bosch (of Pelser Interieurprojecten).

Ik heb een flinke verbouwing laten uitvoeren door dit bedrijf, voor vele tienduizenden Euro's.
Ik koos voor dit bedrijf ivm goede ervaringen van een bekende, die vertelde dat dit bedrijf kwaliteit zou leveren. En dat was wat ze beloofden voor aanvang.

Mijn ervaringen zijn anders. Tijdens de bouw was er een nauwelijks bouwbegeleiding en werkten allerlei onderaannemers langs elkaar heen. Dit resulteerde in maanden vertraging en vele oplevergebreken, die het bedrijf weigerde te herstellen. Tenzij ik vele duizenden Euro's extra zou betalen. Daarnaast verschenen er achteraf meerkosten op de afrekening die nooit akkoord gegeven waren. En vervolgens werd er al snel gedreigd werd met rechtzaken, deurwaarders etc..

Ik wil nooit meer iets met dit bedrijf te maken hebben.
eindhovenaar
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Pochi » di dec 28, 2010 3:51 pm

Kom je uit de buurt van Haarlem, ga dan in ieder geval ook nooit in zee met Bouwinvesta. Zij leveren een enorme wanprestatie (lekkages, slecht schilderwerk, overal tochtgaten en stucwerk dat scheurt, enz enz) betalen hun onderaannemers niet uit en geven zelf niet thuis als je ze erop aanspreekt... Echt een stel oplichters. Snel geld innen en wegwezen... wat heb ik een spijt dat ik ooit met hun in zee ben gegaan....
Pochi
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor patrick1 » vr jan 07, 2011 7:18 pm

Pas op met Metselbedrijf Stakenburg aan de Hoofdweg in Amsterdam.
De eigenaar Wim Stakenburg had bij mij in juli 2010 een zeer
zeer aantrekkelijk offertetarief aangeboden voor het onderkelderen van een garage,
maar helaas..... is zijn afspraken niet nagekomen
(heeft niets uitgevoerd).
patrick1
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor cabrio125 » za maart 05, 2011 6:23 pm

Ik vind dit eigenlijk wel allemaal heel makkelijk zo.

Lekker anoniem klagen, zet je naam erbij!!

Dan kunnen de ondernemers hier op reageren, en misschien komen jullie tot een oplossing.
cabrio125
Meesterklusser
Meesterklusser

Berichtdoor ferdy123 » wo aug 03, 2011 4:42 pm

Hallo,

Klopt Cabrio, het is wel makkelijk klagen zo over aannemers die slecht werk leveren.
Eerst moet je alle wegen bewandelen die horen om het conflict netjes op te lossen en dat begint inderdaad met praten. Als dit alemaal niet lukt of de aannemer bedenkt zelf allerlei manieren om er onder uit te komen en zijn verantwoordelijkheid niet neemt. Vind ik dit soort sites een uitkomst en of je dit dan anoniem doet of niet maakt dan niet uit. Mensen moeten dan wel gewaarschuwd kunnen worden voor slechte aannnemers. Het kost ons veel geld en ellende en dat de aannemer dan een slechte naam krijgt is niet erg, dan hadden ook zij de mogelijkheid moeten nemen om een opdracht netjes af te handelen ookal zijn er fouten gemaakt, die moeten dan ook naar behoren opgelost worden.
Zo heb ik een nare ervaring met bouwbedrijf J. de Jong bv uit Oosterwolde.
Kozijnen er in laten zetten was het enige wat een beetje goed gelukt is.
Voor de rest scheve vloeren, schilderwerk met overal zakkers en verf dat er af bladert, beglazing met zeer veel krassen, geen voorstrijkmiddel in natte ruimtes waardoor vocht in de muren komt, niet op tijd afspraken na komen en alles continue veschuiven en af schuiven op anderen, aftimmer werk schots en scheef. Ik kan nog wel even doorgaan. Denk dat ik het zo wel goed onderbouwd heb en wil mensen graag waarschuwen voor dit bedrijf vandaar dat ik dit geplaatst heb. Laat duidelijk zijn dat ik er alles aan geprobeert heb dit conflict netjes op te lossen, dit niet mogelijk was omdat het bedrijf niet mee werkte. Dus vandaar dat ik mensen dan waarschuw voor dit bedrijf, wat mij logisch lijkt.
ferdy123
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor EEF » vr mei 17, 2013 10:21 am

goedendag ,

precies zoals eerder een bedrijf met poolse arbeiders die de nederlandse taal niet spreken ,
NIROX BV met als baasje J Moszcuad loop te roepen dat ie informatica heeft gestudeerd ,
alles betaald en stuurt spookfakturen , maakt zijn werk niet af , stuurt dagvaardingen,
probeert van alles om geld los te peuteren , mjin advies NIET DOEN , als je Sanisale delft
of utrecht binnenloopt ,die werken helaas nog steeds met deze man,koop je betrouwbaar sanitair maar de aannnemer is een downright schurk, die je bestookt via cheapskate incassobureaus met rekeningen, die je in feite al betaald hebt.
KIJK UIT EN NEEM EEN ANDERE AANNEMER ,GOEDKOOP IS DUURKOOP.
EEF
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement

Berichtdoor Richard » za nov 01, 2014 4:14 pm

Ik lees een bericht van ene pochi uit Haarlem die vindt dat het bedrijf Bouw Investa een stelletje oplichters is. Welnu ik ben van mening dat Bouw Investa een van de betere aannemers is uit deze tijd. Perfect werk en vele mooie referentie projecten zijn door bouw Investa gerealiseerd en het is te gek voor woorden dat een pochi zomaar even iets roept over een bedrijf wat een super staat van dienst heeft. Ik heb zelf niets dan lof over het bedrijf en met name de nazorg is toppie. Uiteraard heb ik gevraagd aan Bouw Investa wat er aan de hand is met het project uit Haarlem en inderdaad komt hier een verhaal naar voren dat de opdrachtgever, Pochi, een onbetrouwbaar figuur is die allerlei klusjes hersteld wil hebben van de aannemer die door anderen gemaakt zijn. Triest dat je zo anoniem een bedrijf probeert te benadelen om je eigen kromme verhaal recht te breien :twisted:
Richard
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor SvenKramer » ma nov 17, 2014 10:39 pm

Ik wil een Klusbedrijf opgeven die mensen besteelt en aannemers oplicht.

Het gaat om de heer E.J. La Lau
Klusbedrijf La Lau ''eenmanszaak''
Beijerincklaan 48
2313SC Leiden

Deze Man genaamd Evert besteelt de opdrachtgevers thuis voornamelijk prive eigendommen. Ook besteelt deze Klusser de Aannemers die hem in huurt voor klusjes. Hij steelt Gereedschappen en Materialen.

Helaas heeft hij mij ook bestolen van Materialen en Geld uit de Kas.

Hier natuurlijk aangifte van gedaan wat nog in behandeling is.

IK WIL IEDEREEN WAARSCHUWEN VERTROUW DEZE KLUSSER NIET! HUUR HEM NIET IN! LAAT HEM ABSOLUUT NIET TOE IN JE HUIS EN/OF BEDRIJFSPAND!
SvenKramer
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor Hrlm » ma nov 24, 2014 8:45 pm

Pas op voor Solid Home, Akerslootsche Bouw Maatschappij (ABM), G.J Terluin Beheer B.V en de Haarlemsche Bouwmaatschappij B.V. De persoon hierachter is een oplichter, hij heeft talloze BV's met verschillende namen en belooft gouden bergen. Door zijn gladde praatjes en tactische manier van informatie geven en verdraaien, blijf je geloven in een goede afloop. Als het te heet onder zijn voeten wordt vertrekt hij met de noorderzon en hoor je nooit meer iets van hem. Hij heeft het vooral gemunt op starters, die weinig tot geen ervaring hebben met het kopen van huizen en/of aannemers in het algemeen.

Inmiddels is ABM Bouw, waar wij mee in zee zijn gegaan, failliet. De geruchten gaan dat hij al bezig is met een nieuwe BV, zodat hij andere mensen kan duperen. Laat je niet verleiden tot een van zijn koopjes! De oplevering van je nieuwe woning zal elke maand verschuiven en uiteindelijk twee jaar later dan verwacht zijn. Vervolgens bezit je een huis met mankementen van scheuren in de gevel en muren tot deuren die niet sluiten en verf dat van de muur valt. Gaten worden standaard opgevuld met goedkoop vulmiddel en aan afwerken komt hij niet toe.
Hrlm
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement

Berichtdoor PAULUS » za apr 18, 2015 9:54 am

Ik wil mensen graag waarschuwen voor SBW Groningen.
Deze aannemer zit diep in de schulden en werkt vanuit een stichting om toch de boel te kunnen blijven belazeren. Hij heeft een heel cordon van onderaannemers gedupeerd door ze niet te betalen. Heeft bij vrienden en familie ruim 200.000,- euro schuld die hij niet terug betaald. Zijn eigen zoon zit in de schuldsanering wegens het niet betalen van de rekeningen door H Kuipers, zijn eigen vader. Bij de bank heeft hij vele tonnen schuld.
Ik weet dit omdat ik zijn broertje ben en die heeft hij net ook een klus afgepakt van een half miljoen. Door intimidatie van de opdrachtgeefster komt hij er nog mee weg ook.
Pas heel erg op met deze man. Hij gaat heel erg snel omvallen en als je zaken met hem doet ga je mee.
PAULUS
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Overig weet geen onderwerp