Gietvloer voor in werkruimte

Gietvloer voor in werkruimte

Berichtdoor FreekvAerle » wo apr 23, 2014 3:07 pm

Ik heb een bedrijf waarbij ik werk vanuit mijn zolderkamer. Ik wil nu uitgaan breiden naar mijn garage. Ik wil deze verbouwen tot een werkruimte. Hier ligt nu nog een cementvloer in en ik twijfel wat voor soort vloer ik erin moet leggen. Ik heb veel voordelen gelezen over gietvloeren maar vind deze toch een beetje prijzig.

Dit komt natuurlijk door alle opties die mogelijk zijn. Wat is volgens jullie de beste en goedkoopste gietvloer?
FreekvAerle
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Advertisement
Re: Gietvloer voor in werkruimte

Berichtdoor Ton » wo apr 23, 2014 3:29 pm

Hoi Freek,

de prijs van een gietvloer hangt af van veel verschillende factoren. De factoren die het meeste invloed hebben op de prijs per vierkante meter zijn oppervlakte, soort ondergrond, en uiteraard wat voor gietvloer je wilt (matglans, antislip, etc.). Qua prijs zullen deze waarschijnlijk inderdaad wat hoger zijn dan een standaard vloer als parket, maar een gietvloer is duurzamer, gemakkelijk te onderhouden en kan met diverse extra opties komen.
Een vaste prijs voor zo'n vloer kan ik niet geven maar je kunt op http://www.kornuyt.nl/prijsindicatietool/gietvloer-prijs even wat gegevens invullen en dan krijg je een globale indicatie waarmee je een besluit kunt nemen of je dit wel of niet zou willen.
Succes met je zoektocht!

M.v.g.,

Ton
Ton
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor STELUX » vr mei 23, 2014 5:16 pm

Beste Freek,
In je garage ligt nu een cementvloer, de goedkoopste oplossing is een tegelvloer, en die is ook nog lekker makkelijk in onderhoud.
Wij geven één jaar garantie op de uitgevoerde werkzaamheden en geleverde materialen.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie of een prijsopgave op maat. Wij staan u graag met raad en daad terzijde.
http://stelux.nl
STELUX
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Berichtdoor bobmaclaren » zo nov 22, 2015 9:07 pm

hi ik ben een nieuwe horeca ruimte an het bouwen , er ligd een nieuwe beton floor maar die is 180mm te laag , ik wil dit opvullen dus 18 mm over 200 vierkanten meters rond de 36 kuup , ik ben geinteresserd in schuimbeton maar weet niet hoe dat afgewerk kan zijn op de toplaag,
kan iemand mij helpen met wat tips en grof prijsen
cheers bob .
bobmaclaren
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Keer terug naar Overige Vloerbedekking