Prijs aanbouw ?

Post Reply
ARduo
Meesterklusser
Meesterklusser

Re: Prijs aanbouw ?

Post by ARduo »

Beste Spezial,

Dat ligt er aan, wat je allemaal mee wilt nemen in de prijs, complete afbouw of alleen casco?
Ligt de fundering er al? Word het gelijk in de bouw van je huis meegenomen, of staat je huis al? en welke regio?

Mvg

ARduo
Wij tekenen voor kwaliteit!
www.arduo.nl
info@arduo.nl
spezial
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Post by spezial »

Hoi ARduo,

Ik was inderdaad wel erg kort door de bocht. Het gaat om een huis dat reeds gebouwd is en waarvan de fundering van de aanbouw nog gestort moet worden. Ik zou dit graag bij voorkeur volledig afgewerkt af laten leveren.

Het huis ligt in de regio Haarlem.

VrGr,
Spezial
ARduo
Meesterklusser
Meesterklusser

Post by ARduo »

Beste Spezial,

Dat geeft niet, maar dan is het wat lastiger om een indicatieprijs te geven.

Het ligt eveneens geheel aan het afwerkingsniveau, maar wij schrikken niet van €30.000,-. Het beste wat u kunt doen is 2 a 3 aannemers aanschrijven met uw wensen en eventuele tekeningen en constructieberekeningen (als er geen tekeningen en berekeningen aanwezig zijn, kunnen wij u hierin misschien van dienst zijn.)

Indien u de offertes heeft ontvangen, de omschrijvingen goed bekijken en vergelijken.

Als u nog vragen heeft, kunt u ons te allen tijde een pm-bericht sturen op bouwlink of mailen op info@arduo.nl

Mvg
,
ARduo
www.arduo.nl
info@arduo.nl
spezial
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Post by spezial »

Beste ARduo,

Bedankt voor de reactie. Ik zal de tip gebruiken en meerdere aannemers een offerte laten maken. De tekeningen zijn reeds aanwezig dus ik zal geen gebruik maken van jullie diensten. De vriendelijke en behulpzame reactie heeft wel de aandacht van mij voor ARduo gevestigd. :wink:

VrGr,
Spezial
ARduo
Meesterklusser
Meesterklusser

Post by ARduo »

Beste Spezial,

Graag gedaan en daar is het forum ook voor uiteraard. Om iedereen te helpen of een zetje in de goede richting te geven.

Wij wensen u veel succes en uiteindelijk veel plezier van de aanbouw.

U kunt ons te allen tijde bereiken voor vragen en/of advies.

Mvg ARduo
www.arduo.nl
info@arduo.nl
Post Reply