Goede aannemer gezocht

Jacky

Goede aannemer gezocht

Bericht door Jacky »

Beste Allemaal,
Ik ben op zoek naar aannemers waar anderen goede ervaringen mee hebben. Mijn plan is om in Amsterdam Oost-Watergraafsmeer in de tuin een kelder met daarop een aanbouw te maken.

Volgens mij heb ik 2 aannemers nodig, 1 voor de kelder en 1 voor de aanbouw. Graag hoor ik z.s.m. uw positieve ervaringen. Mijn droomhuis staat momenteel n.l. te koop en ik kan hem pas kopen als ik zeker weet dat ik aan kan bouwen. De berichten vanuit de welstandscommissie en het stadsdeel zijn tot nu toe positief dus het is tijd voor actie.

Alvast bedankt en groetjes,
Jacky
VVVbouw

Re: Goede aannemer gezocht

Bericht door VVVbouw »

Hallo Jacky,

Voor de bouw van een aanbouw met kelder heb je 1 goede aannemer nodig.
Het meest voor de hand liggend is een prefab kelder. (indien mogelijk qua berijkbaarheid).
Anders moet deze dmv damwanden en bekistingen moeten worden gerealiseerd.
Let wel op dat je met iemand in zee gaat die hier ervaring in heeft en de juiste verzekeringen.

Groet Jeroen
aannemer amsterdam

Goede aannemer gezocht

Bericht door aannemer amsterdam »

Beste Jacky

De alles in 1 aannemer van Amsterdam is Total Concept Builders, we voeren totale renovaties uit in Amsterdam . We verzorgen het hele traject van bouwtekeningen tot constructie berekeningen en natuurlijk het aanvragen van de bouwvergunning. Het maken van een kelder en aanbouw daar hebben we zeer ruime ervaring in. Op youtube kun je een hele serie filmjes zien over fundereringsherstel en kelderbouw. Typ 'funderingsherstel Amsterdam@ in dan vind je ze wel. Mocht je advies nodig hebben over de mogelijkheden van bouwen en natuurliijk een goed onderbouwde offerte dan mag je altijd bellen.

Bekijk hieronder een aantal video's van bouwprojecten die we gerealiseerd hebben:

Link

Link

Link

Link

met vriendelijke groet

Total Concept Builders Amsterdam
LEES HOE ONZE KLANTEN OVER ONS DENKEN: http://g.co/maps/y9g7e