Vergunning vrije aanbouw

Grte

Vergunning vrije aanbouw

Bericht door Grte »

Hallo ,

Ik wil een aanbouw maken met platdak , 2500 x 5500 met openslaande deuren met zij lichters ,3400 totale breedte.Kozijn hoogte 2500 en plafond 2590 . Wat gebruik ik voor balken ( maten )? wil ze op 0,50 cm afstand zetten met een overlap van 50 cm buiten de muur...Ik dacht eerst een balk tegen de gevel schroeven/kijlen en dan.......wil ik aan de deur/raam kant 1 of 2 hoek profielen van 100x100x10 gebruiken , moet ik deze aan/op de Ytongblok 10 cm lijmen of schroeven en als ik een 2e hoekprofiel gebruik op de buiten muur als een soort latei , hoe deze te bevestigen ?Als afsluiting neem ik 18/22mm OSB --Betonplex--of Multipex WBP.Dakbedekking wordt door dakdekker gedaan .

groetjes
Grte
BouwPol

Re: Vergunning vrije aanbouw

Bericht door BouwPol »

Ik kom uit Polen dus mijn prijsen zijn 40% minder van Nederlandse vakmans, maar de resultaat zijn het zelfde van Nederlandse mensen of beter. Ik ben beste vakman van renovatie werzaamenheden. Dat weet zeker!!!

Msscheen dit beter is per uurtariff maken?? Mijn uurtariff zijn 20e p/u

Ik heb project in Rotterdam, Haarlem, Wormerveer en Voorburg ( groot verbouwen) dus als uw wilen komen en kijken hoe wij werken, ik wil grag!!!

Mvg Lucas