badkamer spullen, correcte prijs?

Ervaringen met bouwmaterialen, sanitair, gereedschap e.d.
stefanobo

badkamer spullen, correcte prijs?

Bericht door stefanobo »

Hallo,

Ik ga binnenkort een badkamer laten verbouwen/bouwen en heb daarvoor een offerte aangevraagd.
Alles accessoires (ligbad, douche, kraan, toilet, etc) staan als stelpost.

Ik heb laatst de prijzen tussen internet en Vegro vergelijken en Vegro is 60% duurder dan wat ik op internet zou kunnen bestellen (precies dezelfde spullen en alleen a-merken)

Mijn installateur wilt zelf de spullen leveren.

Nu mijn vraag, wat is een acceptabel prijs voor deze materiaal? 20% boven internet prijs?

Want ik ga niet 60% boven internet prijzen betalen, no way! Anders zoek ik een andere installateur die wel met besteelde spullen wilt werken.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groet,
Stefano
bliek79

Re: badkamer spullen, correcte prijs?

Bericht door bliek79 »

ik zou op zoek gaan naar iemand die het wel voor een in jou ogen redelijkere prijs wil maken

mvg Stefan
Rick

Bericht door Rick »

Nu is het zo dat een flink deel van de inkomsten van een installateur van het percentage dat hij op zijn sanitair pakt komt.
Er zullen weinig tot geen bedrijven zijn die spullen installeren die zij niet zelf leveren, doen zij dit wel zal dit ook terug te zien zijn in de prijs.
Ik denk dat je gewoon een paar offertes van bedrijven moet aanvragen en je niet blind staren op de prijs van het sanitair maar de overall prijs.
Of je moet ze op internet aanschaffen en ze zelf installeren.
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
stefanobo

Bericht door stefanobo »

bedankt!