Wil kan mij zeggen of Trespa voor mijn dakgoot goed zou zijn gekozen.
De bestaande planken zijn aan vervanging toe.
Het leek mij dat Trespa nog zo gek niet zou zijn daar het weinig of geen onderhoud nodig zou hebben.
En ik niet elke dag in de goot lig.
Alvast bedankt voor het advies.
Gé.
Trespa voor Dakgoot
- RvdB
Re: Trespa voor Dakgoot
Als je bedoeld om de buitenzijde van de gootoverstek te bekleden dan is een volkernplaat als trespa een prima product. Ik raad dan wel aan om het te (laten) lijmen en niet te schroeven... (is mooier) Er zijn ook andere produkten op de markt die eveneens onderhoudsvriendelijk zijn zoals keralit en werzalit.
- heger
beste ge
als je bestaande goot aan vervanging toe is .
en je wil dit gaan bekleden zou ik je aanraden om alles te verwijderen en dan latten aanbrengen
en dan het trespa lijmen
als je het trespa gelijk op de slechte gootdelen maakt kan het hout eronder gaan rotten door geen
of slechte ventielatie en grote kans dat het over een poos weer los komt en kan je weer op nieuw
beginnen
dus slecht hout verwijderen [of alles]regels monteren dan trespa lijmen gr anton
als je bestaande goot aan vervanging toe is .
en je wil dit gaan bekleden zou ik je aanraden om alles te verwijderen en dan latten aanbrengen
en dan het trespa lijmen
als je het trespa gelijk op de slechte gootdelen maakt kan het hout eronder gaan rotten door geen
of slechte ventielatie en grote kans dat het over een poos weer los komt en kan je weer op nieuw
beginnen
dus slecht hout verwijderen [of alles]regels monteren dan trespa lijmen gr anton
- Gé1940
Aan Meesterklusser RvB en dhr.Heger,
Ik ,Gé, dank u beide voor het advies.
Om eerst alles te verwijderen lijkt mij logisch daar alles wat er onder zit toch al slecht is en dus verwijdert moet worden.
Gelet op mijn leeftijd moet ik het laten doen,is wel jammer,doe alles graag zelf.
Nogmaals dank voor uw adviezen.
Groetjes,Gé
Ik ,Gé, dank u beide voor het advies.
Om eerst alles te verwijderen lijkt mij logisch daar alles wat er onder zit toch al slecht is en dus verwijdert moet worden.
Gelet op mijn leeftijd moet ik het laten doen,is wel jammer,doe alles graag zelf.
Nogmaals dank voor uw adviezen.
Groetjes,Gé