Opgelicht door Ricky van Spronsen (V&S Westland)

Marxus
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Opgelicht door Ricky van Spronsen (V&S Westland)

Bericht door Marxus » ma sep 24, 2018 9:29 am

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn negatieve ervaring delen over "aannemer" Ricky van Spronsen van V&S Westland (voorheen Westland montage).
Begin dit jaar hebben we een overeenstemming bereikt om onze complete benedenverdieping te laten verbouwen.
We zouden zelf de boel slopen en hij zou het compleet weer opbouwen, alles zou ons uit handen worden genomen.
30 april ging hij beginnen en er stond 3 weken voor, wij gingen uit van 4 weken , voor de zekerheid.

Al binnen een week ging het mis, de ondervloer, vloerverwarming en zand cement vloer waren verkeerd gelegd. (later heb ik een expertise uit laten voeren door een expert, die alle fouten aan het licht heeft gebracht en gedocumenteerd).
Dit zou hij allemaal op gaan lossen werd ons beloofd.

Later werd de elektriciteit gelegd, de boel dichtgestuct, later bleek dat de bedrading niet goed was aangesloten en hebben we er een hele klus aan gehad om alles werkend te krijgen.

Om een lang verhaal kort te maken: hij was nagenoeg niet bereikbaar via telefoon, app, email of sms, ook kwam hij zelf bijna nooit in ons huis.
Verder was de keuken was compleet verkeerd ingemeten, wilde hij de keuken niet leveren mits wij een betaling sneller wilden doen (die gepland stond na oplevering), hij hield apparatuur achter voor ons, heeft de onderaannemers niet of niet goed geïnstrueerd, etc etc en nu wil hij ons geld niet meer terug storten en heeft hij ons laten verrotten.

Na 2 maanden hebben we een advocaat gevraagd ons te helpen en nadat we hem nog een paar kansen hebben gegeven, hebben we een zaak aangespannen tegen de aannemer.
Helaas is hij te sluw en is de kans dat wij wat voor elkaar krijgen gering.

Mijn ouders hebben rond dezelfde tijd een opdracht geplaatst, bij hun ging het exact hetzelfde.
Verder heb ik nog meerder slachtoffers gesproken van zijn oplichters praktijken, hierbij gaat hij steeds hetzelfde te werk.
Dingen beloven, niet of slecht uitvoeren, niet of heel slecht reageren, als hij al reageert gebruikt hij heel veel smoezen, geen oplossingen aandragen, mensen die voor hem werken niet betalen.

Kijk a.u.b. uit voor deze man.
Met vriendelijke groet,
Mark - Maassluis

Plaats reactie