Offerte beglazing

frankem

Offerte beglazing

Bericht door frankem »

Voor een slaapkamer heb ik offerte laten maken door bedrijf 1 voor het vervangen van 2 delen vast glas en 1 deel in een draaiend raam. Ze zijn langs geweest, hebben de kozijnmaten opgenomen, offerte uitgebracht welke ik voor akkoord heb getekend. Een week later zijn ze begonnen met het vervangen. Tijdens de werkzaamheden aan het draaiende deel werd geconstateerd dat dit rot was. We hebben dus een nieuwe offerte door bedrijf 1 laten maken voor het draaiende deel. Deze was extreem hoog. Nog een offerte bij bedrijf 2 laten maken. Scheelt bijna de helft, inclusief beglazing.
Nu wil ik dus dit draaiende deel inclusief glas eigenlijk door een ander bedrijf(2) laten doen omdat ik bedrijf 1 veel te duur vind. Nu zegt bedrijf 1 dat ze wel 3 stuks dubbele beglazing hebben geoffreerd en besteld hebben en dat ik dus het glas bij hun moet afrekenen. Dat zou betekenen dat ik bedrijf 2 een draaiend deel laat maken en plaatsen en door bedrijf 1 dat "resterende" glas moet laten zetten. Dat vind ik nogal omslachtig.
Mijn vraag is nu: ben ik verplicht dit "resterende" glas af te betalen?