Hallo,
Ik heb bij de gemeente een reguliere bouwvergunning aangevraagd. Ik heb een brief terug gekregen omdat de stukken die ik heb ingediend niet compleet zijn. Nu vragen ze in deze brief:
1. dat ik kan aantonen dat het te plaatsen bijgebouw geen onevenredige beschaduwing teweeg zal brengen van de aangrenzende gronden.
Is hiervoor een berkening nodig?? Heeft iemand hier ervaring mee??
2. kwaliteitsverklaringen van de toe te passen bouwmaterialen.
Zijn dit de BRL-nummer van de toe te passen materialen??
Als iemand hier ervaring(en) mee heeft hoor ik het graag.
Vragen van de gemeente????
- Michel
- Forumlid
Hallo,
Ik heb al een aantal antwoorden op mijn vragen. Met de kwaliteitsverklaringen bedoelen ze de BRL-nummer van de materialen die ik ga toepassen. Deze heb ik al op internet gevonden, dus even in een lijstje zetten en klaar!!
Wat beterft de onevenredige beschaduwing van de aangrenzende gronden hebben ze gezegd dat ik het mag aangeven in een tekeningtje.
Heeft iemand een idee hoe ik dit aanpak???
Ik heb al een aantal antwoorden op mijn vragen. Met de kwaliteitsverklaringen bedoelen ze de BRL-nummer van de materialen die ik ga toepassen. Deze heb ik al op internet gevonden, dus even in een lijstje zetten en klaar!!
Wat beterft de onevenredige beschaduwing van de aangrenzende gronden hebben ze gezegd dat ik het mag aangeven in een tekeningtje.
Heeft iemand een idee hoe ik dit aanpak???
- burovanwissen
Re: Vragen van de gemeente????
Beste,
Als je "bezonningsstudie" bij google intikt van vindt je enkele voorbeelden van hoe zoiets weergegeven wordt.
groet,
Als je "bezonningsstudie" bij google intikt van vindt je enkele voorbeelden van hoe zoiets weergegeven wordt.
groet,