hallo dames en heren
mijn naam is roy gerrits en ben een bouwkunde student.
momenteel bezig met afstuderen dit gebeurt met een groep van 5 man die een gebouw uitwerkt van top tot teen.
nu moet ik de epc berekening maken
ons gebouw is een woon zorg complex die in 2 fases wordt gebouwd
fase 1 drie bouwlagen met daaronder een parkeerkelder
fase 2 5 bouwlagen
beganegrond worden ruimtes verhuurd voor horeca, fisio, kappper enz
het wordt in een vierkant gebouwd met in het midden een groot centraal plein een atrium
hoop dat ik het zo een beetje globaal heb uitgelegd.
nu is mijn vraag weet iemand een goed programma en die beschikbaar is voor een student.
en eventueel een goede stap voor stap handleiding
want het is zo'n enorm gebouw en wil niet wat vergeten of verkeerd doen zodat ik weer opnieuw moet beginnen of vee moet veranderen
want daar is geen tijd voor.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan een goed (up to date) en goed te begrijpen programma en dan eventueel een goede handleiding.
alvast bedankt voor de moeite
vriendelijke groeten
roy
hulp gevraagd bij epc berekenen
- roy
- Marlon
Re: hulp gevraagd bij epc berekenen
Ga is kijken op bouwkostenonline.nl , daar kunnen ze je misschien verder helpen.Forumlid schreef:hallo dames en heren
mijn naam is roy gerrits en ben een bouwkunde student.
momenteel bezig met afstuderen dit gebeurt met een groep van 5 man die een gebouw uitwerkt van top tot teen.
nu moet ik de epc berekening maken
ons gebouw is een woon zorg complex die in 2 fases wordt gebouwd
fase 1 drie bouwlagen met daaronder een parkeerkelder
fase 2 5 bouwlagen
beganegrond worden ruimtes verhuurd voor horeca, fisio, kappper enz
het wordt in een vierkant gebouwd met in het midden een groot centraal plein een atrium
hoop dat ik het zo een beetje globaal heb uitgelegd.
nu is mijn vraag weet iemand een goed programma en die beschikbaar is voor een student.
en eventueel een goede stap voor stap handleiding
want het is zo'n enorm gebouw en wil niet wat vergeten of verkeerd doen zodat ik weer opnieuw moet beginnen of vee moet veranderen
want daar is geen tijd voor.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan een goed (up to date) en goed te begrijpen programma en dan eventueel een goede handleiding.
alvast bedankt voor de moeite
vriendelijke groeten
roy