Oordeel over foto's kruipruimte

Plaats reactie
Joke01
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Oordeel over foto's kruipruimte

Bericht door Joke01 » ma mar 09, 2015 7:43 pm

Beste mensen,

wij hebben een bouwtechnische keuring laten doen voor een huis wat wij op het oog hebben. Daarbij bleek onduidelijk te zijn waar het kruipluik zat, waardoor de bouwkundige niet onder de vloer kon kijken. Dit was voor ons wel belangrijk omdat de makelaar aangaf dat er veel kwaaitaal vloeren gebruikt zijn in die wijk en dat deze vloeren een risico op betonrot hebben.

Inmiddels is het kruipluik gevonden en heeft de makelaar een aantal foto's hiervan gestuurd. Hij geeft aan dat het geen kwaaitaalvloer blijkt te zijn. Kunnen jullie de foto's beoordelen? Ik weet niet hoe ik naar de foto's moet kijken en wat er goed of niet goed uitziet.

Als we de bouwkundige opnieuw uit willen nodigen om met eigen ogen de kruipruimte te bekijken, kost ons dit € 150. Is dit nodig volgens jullie of kunnen we uit deze foto's afleiden dat er niets mis is met de vloer?

Graag jullie reactie. We moeten morgen aan de makelaar laten weten wat we doen.
1.jpg
1.jpg (67.3 KiB) 1714 keer bekeken
3.jpg
3.jpg (69.77 KiB) 1714 keer bekeken
4.jpg
4.jpg (68.67 KiB) 1714 keer bekeken

Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Re: Oordeel over foto's kruipruimte

Bericht door Rick » vr mar 13, 2015 11:03 am

Een kwaaitaal vloer is een heel ander soort vloer. Een kwaaitaal is een broodjes vloer, dit lijkt mij gewoon een kanaalplaat. Niks mis mee dus!
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.

Plaats reactie