Aansluiting dakraam met waterkering
- jeroen66
Aansluiting dakraam met waterkering
Ik ben bezig om 4 dakramen in mijn dak te plaatsen. Nou wil ik binnenkort ook een keer alle pannen eraf halen en een waterkerende folie erop leggen, maar ik dacht ik plaats eerst de ramen en dan het folie want dan kan ik dit mooi aan laten sluiten op de goten van het dakraam. Nou kwam ik er gister bij het plaatsen alleen achter dat de gootstukken van het dakraam aan de zijkant over de panlatten heen liggen. Hoe kan ik deze aansluting het beste maken, heeft iemand hier ervaring mee?
- De Kater
Re: Aansluiting dakraam met waterkering
Waarschijnlijk een velux dakraam(boven en aan de zijkanten zit er een warekering die komt op de panlat pannen er over heen ongeveer 5 cm vrijhouden tot aan je raam aan de ondekant zit een soort loodslappe die weer over je pannen gaat.Forumlid schreef:Ik ben bezig om 4 dakramen in mijn dak te plaatsen. Nou wil ik binnenkort ook een keer alle pannen eraf halen en een waterkerende folie erop leggen, maar ik dacht ik plaats eerst de ramen en dan het folie want dan kan ik dit mooi aan laten sluiten op de goten van het dakraam. Nou kwam ik er gister bij het plaatsen alleen achter dat de gootstukken van het dakraam aan de zijkant over de panlatten heen liggen. Hoe kan ik deze aansluting het beste maken, heeft iemand hier ervaring mee?
binnen mooi koofje maken asitraaf erom heen en klaar is kees of piet
Ik ben 34 jaar timmerman
- De Kater
Re: Aansluiting dakraam met waterkering
Forumlid schreef:Waarschijnlijk een velux dakraam(boven en aan de zijkanten zit er een waterkering die komt op de panlat pannen er over heen ongeveer 5 cm vrijhouden tot aan je raam aan de ondekant zit een soort loodslap die weer over je pannen gaat.Forumlid schreef:Ik ben bezig om 4 dakramen in mijn dak te plaatsen. Nou wil ik binnenkort ook een keer alle pannen eraf halen en een waterkerende folie erop leggen, maar ik dacht ik plaats eerst de ramen en dan het folie want dan kan ik dit mooi aan laten sluiten op de goten van het dakraam. Nou kwam ik er gister bij het plaatsen alleen achter dat de gootstukken van het dakraam aan de zijkant over de panlatten heen liggen. Hoe kan ik deze aansluting het beste maken, heeft iemand hier ervaring mee?
binnen mooi koofje maken assitraaf erom heen en klaar is kees of piet
Ik ben 34 jaar timmerman