Hallo, wie kan me helpen!
ik heb een vraag over de bouwvergunning van de gemeente. Er wordt naar een constructieberekening gevraagd maar ik weet bijna zeker dat het mogelijk is om er een dakterras op te maken.
Is er iemand die die berekening voor mij kan maken? Het is lijkt mij gewoon een rekensom aangezien alles al bekend is. Lijkt mij te simpel om dat door een bedrijf te laten doen.
De balklaag is Zw 8 x 25cm en de h.o.h. is 0,57 m. Het wordt alleen aan de einden ondersteund. Balken zijn 6 meter. En het gaat om een diepte van 7.20 m
Daarnaast willen we ook dakterras naast de zolderkamer. De balklaag is Zw 8 x 25cm en de h.o.h. is 0,50 m. Ook hier zijn de balken 6 meter en gaat het om een diepte van 4.15 m (zonder zolderkamers)
Ik hoop dat iemand me kan helpen met de formule die bij de bouwvergunning vereist is.
constructieberekening
- Herman
Re: constructieberekening
Een constructeur rekent dit op de achterkant van zijn sigarenkist voor je uit. Kost je de kop niet.
Inactief account
- marsattack
Ik krijg helaas alleen maar aanbiedingen voor consturctieberekeningen van boven de 300 euro :S
- RvdB
zou ik even verder zoeken...
complete uitbouw berekenen incl. funderingen, balklagen, stalen kolommen en hoeklijnen koste mij € 250 excl. BTW
Voor een schuur, plaatfundering, houtskeletwanden, balklaag en kapconstructie was ik hetzelfde kwijt.
Een balklaagje voor een carport kostte me € 125 excl. BTW
complete uitbouw berekenen incl. funderingen, balklagen, stalen kolommen en hoeklijnen koste mij € 250 excl. BTW
Voor een schuur, plaatfundering, houtskeletwanden, balklaag en kapconstructie was ik hetzelfde kwijt.
Een balklaagje voor een carport kostte me € 125 excl. BTW