Ik heb de volgende vraag: Graag zou ik willen weten hoe de opbouw is van de fundering, die nodig is voor een serre van 2.5 bij 5.00 . De fundering zou geplaatst moeten worden op 2 heipalen ( zijn reeds geplaatst)
Alvast bedankt voor U reactie
Fundering maken
- julien
- Forumlid
Re: Fundering maken
Ik bedoel meer bv. moet over de ondergrond een bepaalde soort plastic, dan van wat voor dikte isolatie - matriaal enz.Forumlid schreef:Ik heb de volgende vraag: Graag zou ik willen weten hoe de opbouw is van de fundering, die nodig is voor een serre van 2.5 bij 5.00 . De fundering zou geplaatst moeten worden op 2 heipalen ( zijn reeds geplaatst)
Alvast bedankt voor U reactie
- Rick
Als je gewoon een ubbink ps kist pakt van b.v. 30*45 en de daarbij behorende korven meebesteld bij de bouwmaterialen handel
Palen in het hart van de kist, snellen op onderkant kist en de stekeinden uit laten steken. Rondom de palen goed afpuren.
Korven aan de onderzijde op toffees van 3 cm leggen, en er goed voor zorgen dat je aan de bovenzijde genoeg dekking hebt. Hoeken van de koven handmatig aan elkaar vlechten.
Aan de zijkant van de korven afstandhouders om de hoofdwapening klikken.
Als laatste goed afkransen met de bijgeleverde stalen houders en regels.
Afstorten met b25 grof grind.
Ja eigenlijk zoals Julien al zei
Palen in het hart van de kist, snellen op onderkant kist en de stekeinden uit laten steken. Rondom de palen goed afpuren.
Korven aan de onderzijde op toffees van 3 cm leggen, en er goed voor zorgen dat je aan de bovenzijde genoeg dekking hebt. Hoeken van de koven handmatig aan elkaar vlechten.
Aan de zijkant van de korven afstandhouders om de hoofdwapening klikken.
Als laatste goed afkransen met de bijgeleverde stalen houders en regels.
Afstorten met b25 grof grind.
Ja eigenlijk zoals Julien al zei
Dit is volgens mij veel te speciaal om zo maar even rap rap via een forum uit te leggen...