anhydriet dekvloer correct uitgevoerd?

Volg hier de verbouwing of bouw van leden van het forum.
surlac

anhydriet dekvloer correct uitgevoerd?

Bericht door surlac »

Hoi,
Ben in discussie met aannemer over al dan niet goed afgewerkt zijn van anhydriet dekvloer.
Hij zegt dat het correct is uitgevoerd, ik betwijfel dat, aangezien er stevige kosten zijn gemaakt om het na oplevering 'egaal' te krijgen.
Ben leek op dit terrein en zou graag reacties krijgen of experts er iets over kunnen zeggen naar aanleiding van bijgevoegde foto's.

vast dank
Bijlagen
vloer 3 klein.jpg
vloer 3 klein.jpg (59.02 KiB) 3208 keer bekeken
vloer 2 klein.jpg
vloer 2 klein.jpg (42.77 KiB) 3208 keer bekeken
vloer 1 klein.jpg
vloer 1 klein.jpg (49.45 KiB) 3208 keer bekeken
Rick

Re: anhydriet dekvloer correct uitgevoerd?

Bericht door Rick »

Volgens mij kijken we hier naar fotos van een anieverdriet vloer welke later is geegaliseerd????

annieverdriet kan je niet zomaar egaliseren die moet je erg goed voorlijmen, zoals ik het kan beoordelen van de foto is je egalize verbrandt en komt dus los.
Waarschijnlijk dus niet voorgelijmd, gevolg verbranden en geen hechting
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
surlac

Bericht door surlac »

Dit zijn foto's van de vloer zoals die is opgeleverd en volgens bouwer correct is opgeleverd. Mijn vraag is dus of een dergelijke oplevering 'correct' te noemen is.

Egalisatie heeft later moeten plaatsvinden om vloerbedekking te kunnen aanbrengen.
Rick

Bericht door Rick »

lijkt me duidelijk niet correct dus, op een juist uitgevoerde anhydriet vloer is makkelijk vloerbedekking te leggen.
Daar is geen egalisatie voor nodig, en deze is hier ook verknald
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.