Natuurlijk snap ik dat niemand een fatsoenlijke schatting kan geven van het volgende project, maar ik heb maar een indicatie nodig van wat het mogelijk zou gaan kosten.
Op de NHTV (HBO toerisme)zijn we momenteel bezig met een project om een dierentuinattractie te verzinnen.
Dit wordt een bioscoop met daarin stoelen in de vorm van kamelen, waarin de bezoeker als het waarde het idee heeft dat ie de 4D film meemaakt op de rug van de kameel.
Wat zou een redelijke schatting zijn wat dit gebouw zou gaan kosten, plaats voor ongeveer 75 bezoekers, een rond gebouw (360 cinema)?
Ik heb geen exact bedrag nodig, ik wil alleen een schatting weten om te weten of het op de lange termijn een haalbare investering is. Gezien gemiddelde inkomsten en uitgaven dierenparken.
Dus is bv 50,000 euro een redelijke schatting of zit ik daarmee veel te hoog / laag?
Alvast bedankt voor deze lastige opgave.
Bouw van Bioscoop
- daand
Bouw van Bioscoop
- Bijlagen
-
- vb weergave
- Dierenpark Afoort2-1.jpg (49.04 KiB) 2803 keer bekeken
- PimRitzen
Re: Bouw van Bioscoop
Beste Daan,
Een schatting van 50.000 euro is aan de lage kant. Voor een dergelijke bioscoop dien je al snel te denken aan 200.000 euro, met de opmerking dat een schatting niet mogelijk is aan de hand van jouw gegevens.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Pim Ritzen
Een schatting van 50.000 euro is aan de lage kant. Voor een dergelijke bioscoop dien je al snel te denken aan 200.000 euro, met de opmerking dat een schatting niet mogelijk is aan de hand van jouw gegevens.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Pim Ritzen
- daand
Re: Bouw van Bioscoop
Beste Pim,
Bedankt voor je reactie.
Ja ik was al bang dat het aan de lage kant was
Bedankt voor je reactie.
Ja ik was al bang dat het aan de lage kant was