dat klopt zei hij ,hij had een luchtfoto van 2005,en toen was hij ook gedempt maar het ging hem er ook om dat de gemeente voor de helft eigenaar was van de van de voormalige sloot en deze had niet zomaar gedempt mogen worden en dat ze dat nu juridisch gingen uit zoeken.
ik zei tegen hem dat ik niet moeilijk wou doen als er een sloot moet komen ,dan moet dat maar
oke toen ging hij weer weg.
ik denk waarschijnlijk dat het probleem is dat ik voor bij de weg,alles opnieuw uitgevlakt heb zie foto,het is later wel vlakker gemaakt hoor en opnieuw ingezaaid

dus ik ben nog even aan het googlen geweest en heb luchtfoto,s gevonden van 1996, en toen bleek de sloot ook gedempt te zijn.
iemand hier ervaring mee,ik word hier zo moe van ,dit overdreven ambterlijke gedoe.Koop een bouwval knap hem op weer niet goed
bijna iedereen die voorbij fietstst, steekt de duim omhoog,en roept wat word het mooi. buren komen langs en zeggen hier knapt de buurt echt van op.Elke avond na het werk aan het klussen tot 11uur,zaterdag,zondag,vakantie.op m,n werk van een steiger gevallen voet verbrijzeld .komt zo,n ........ over een slootje zeuren, hai dit lucht op