Hallo Allemaal
Wie kan mij met spoed raad geven bij het volgende:
Ik heb 'n nieuw wasmachine gekocht en dacht dat deze normaal aangesloten was op het electriciteitnet, maar wat blijkt, ik wil de oude wasmachine klaar zetten zodat zij deze morgenvroeg mee kunnen nemen. Ik heb namelijk verteld dat de wasmachine niet op trekschakelaar zit aangesloten, maar helaas is dit toch het geval.
Nu moet ik dus zien dit zelf eraf te halen, anders nemen zij de oude machine niet mee.
Ik heb het niet op electriciteit, maar zou deze toch graag eraf halen.
Wat moet ik doen. 1 De stroom eraf 2. De trekschakelaar openen 3. ???
Wie durft het aan, mij raad te geven zonder dat ik hierbij gevaar oploop.
Normaal zou ik wel iemand in de buurt hiervoor benaderd hebben, maar helaas iedereen is met vakantie
Dankjewel alvast voor advies/raad.
Groetjes, Popey
Wasmachine afkoppelen v.d. trekschakelaar
- Herman
Een (uiteraard veel te laat) antwoord:
3: schroefjes losdraaien welke de aders van het elektrasnoer vasthouden.
4. schroefjes losdraaien welke de mantel van het elektrasnper vasthoudt. (trekontlasting).
5. Trek het snoer uit de kast.
6. Evt losse onderdelen (trekontlasting) weer terugschroeven, en kastje weer dichtschroeven.
7. Stroom er weer op.
Bij het monteren van de nieuwe wasmachine alles in omgekeerde volgorde. Zorg ervoor dat het snoer de grond niet raakt, zodra alles hangt. Dat is namelijk niet toegestaan.
-toch even geantwoord, wellicht heeft een toekomstig bezoeker iets hieraan.-
3: schroefjes losdraaien welke de aders van het elektrasnoer vasthouden.
4. schroefjes losdraaien welke de mantel van het elektrasnper vasthoudt. (trekontlasting).
5. Trek het snoer uit de kast.
6. Evt losse onderdelen (trekontlasting) weer terugschroeven, en kastje weer dichtschroeven.
7. Stroom er weer op.
Bij het monteren van de nieuwe wasmachine alles in omgekeerde volgorde. Zorg ervoor dat het snoer de grond niet raakt, zodra alles hangt. Dat is namelijk niet toegestaan.
-toch even geantwoord, wellicht heeft een toekomstig bezoeker iets hieraan.-
Inactief account