vloer egaliseren met vloerverwarming

Hansdevlieger
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

vloer egaliseren met vloerverwarming

Bericht door Hansdevlieger » ma jun 06, 2011 11:37 pm

Hallo allemaal,

Ik heb mijn vloer nu 2x laten egaliseren en nog steeds zie ik licht de slangen/buizen van mij vloerverwarming er licht doorheen. In eerste instantie was het volgens de verkoper van de vloer niet nodig om hem te laten egaliseren. Na ontvangst van de sleutel nog een keer teug geweest om dit kenbaar te maken. Een dag voor de verhuizing zou de novilon vloer gelegd worden. De man die de vloer kwam leggen schrok zich dood na een minuut of 15, de vloerverwarming was namelijk duidelijk zichtbaar en hij kwam tot de conclusie dat de vloer geëgaliseerd moest worden.

Na dit gedaan te hebben zou de vloer opnieuw gelegd worden (op de dag van de verhuizing) maar daarna was de vloerverwarming nog steeds duidelijk zichtbaar. Ik ben terug naar de winkel geweest en verteld dat ik hiermee absoluut niet akkoord zou gaan. Met de verkoper van de vloer afgesproken dat de vloer nog een keer geëgaliseerd zou worden. Ook deze keer zie ik nog steeds ( weliswaar minder) de buizen/slangen van de vloerverwarming er doorheen. Inmiddels is de vloer er al 2 keer uit geweest en zijn er dus scheuren in de hoekjes zichtbaar. Wat kan ik het beste doen/ wat moet er gebeuren?

Met vriendelijke groet,

Hans

Plaats reactie