Behang van gipsplaat halen
- josine
Behang van gipsplaat halen
Helaas, de fransen houden van behang. Veel gipsplaatmuren zijn nieuw aangebracht om leidingen erachter weg te halen. Het is dus doodzonde als de gipsplaten beschadigd worden. Maar met een stoomapparaat op gipsplaat?? Er zit één laag behang op voor zover ik kan zien. Wie weet een methode om gipsplaat te sparen?
Huis in Frankrijk gekocht. Dat wordt klussen 
- Herman
- josine
- F.L.Langenberg
Behang kan je van gipsplaten afstomen!Heb dit zelf ook een paar jaar geleden gedaan met een klus.En flink wat meters..
eerst nat maken met een spons, even laten inwerken en dan stomen.Niet te lang.De karton laag van de gipsplaat komt echt niet zo snel los hoor.Je hebt wel een probleem als het behang gestuct is.Gebruikt overigens een redelijk scherp (STRAK) breed plamuurmes
eerst nat maken met een spons, even laten inwerken en dan stomen.Niet te lang.De karton laag van de gipsplaat komt echt niet zo snel los hoor.Je hebt wel een probleem als het behang gestuct is.Gebruikt overigens een redelijk scherp (STRAK) breed plamuurmes
Mijn passie is mijn werk!Heb een hoop geleerd maar wil nog een hoop leren.Ik hoop dat ik hier andere kan helpen en anderen mij..