Hoeveel uren duurt stucen?

Plaats reactie
T82
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Hoeveel uren duurt stucen?

Bericht door T82 » do jul 09, 2009 9:38 pm

Hallo allemaal,

Ik twijfel of ik een stucklus in een nieuw appartement ga laten aannemen of per uur wil betalen. Het gaat om circa 53 meter muur en dus zo'n 120 m2, zonder vervelende bochtjes of moeilijke hoeken.

Hoe snel gaat stucen normaal gesproken? Dus van hoeveel werkuren kan ik ongeveer uitgaan bij een ervaren stucadoor?

Alvast bedankt!

Rick
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Re: Hoeveel uren duurt stucen?

Bericht door Rick » do jul 09, 2009 9:45 pm

In de regel willen stucadoors alleen per m2 werken, vraagt hij een redelijke uurprijs dan gaat het waarschijnlijk wel een stuk langzamer maar je bent in mijn optiek altijd goedkoper uit.
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.

T82
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Bericht door T82 » do jul 09, 2009 10:11 pm

Ik weet al dat ik kan gaan kiezen tussen per uur of één som geld voor het hele appartement. Alleen wil ik daarvoor wel kunnen inschatten hoe lang hij ermee bezig is. Per m2 wordt het in ieder geval niet. Materiaal verzorg ik zelf.

Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Bericht door Herman » za jul 11, 2009 9:18 am

Ik heb pasgeleden een meter of 100 laten doen (plafond van 35 m2, rest muren in trapgat, een muur met ronding, een muur die scheef was waardoor er een verspringing in gemaakt moest worden etc, dus niet het eenvoudigste werk.

Inclusief voorstrijk, afplakken en nastucen met topstuc was hij 3 dagen bezig, maar geen volle dagen. Zeg ongeveer 20 uur.

Alleen rechte muren gaat een stuc ( :D ) sneller.
Inactief account

Plaats reactie