hallo,
Ik heb de schrootjes van de bovenzijde van de keukenmuur verwijderd en er zit -uiteraard - een flink gat in de muur en hij loopt ook niet gelijk. Ik vroeg me af wat de beste oplossing is om de (behoorlijk grote) gaten op te vullen zodat de muur het gewicht van de nieuwe keukenkastjes wel nog kan dragen, en hoe kan ik de muur vervolgens het beste egaliseren? (hij loopt over van tegels naar vlak/stukken met gaten).
Iedere tip wordt van harte gewaardeerd!
gaten opvullen
- bouwlink
Hi Michael,
Welkom hier !!!
Wat betreft je keukenkastjes zou ik zowiezo pluggen nemen die lang genoeg zijn om echt n de muur te komen. Dus ook al zit er een gat op de plek waar je moet boren dan moet een langere plug nemen.
Voor het opvullen van grote gaten kan je het beste goudband van Knauf nemen. Een makkelijk product om de muur met een dunne laag glad te trekken is Knauf Fix 'n Finisch tevens geschikt voor de kleine gaten.
Welkom hier !!!
Wat betreft je keukenkastjes zou ik zowiezo pluggen nemen die lang genoeg zijn om echt n de muur te komen. Dus ook al zit er een gat op de plek waar je moet boren dan moet een langere plug nemen.
Voor het opvullen van grote gaten kan je het beste goudband van Knauf nemen. Een makkelijk product om de muur met een dunne laag glad te trekken is Knauf Fix 'n Finisch tevens geschikt voor de kleine gaten.