hallo,
kan iemand mij vertellen hoe ik het stucwerk kan kleuren voordat ik het aanbreng. waar ik bang voor ben ik dat ik kleurverschil krijg bij het mengen van kalk/water/kleurstof.
dank en gr
robert2cv
kleurtje door stuc werk
- Herman
Hmmm, ik heb het wel gezien, maar dat waren zakken reeds aangemaakte stuc (spachtelputz). alle zakken uit 1 batch, en je hebt geen problemen.
Zelf aanmaken in een kleur zal denk ik toch wat lastiger zijn. De minste afwijking zal je zien, zeker als het op 1 wand zit. Of je moet alles tegelijk aanmaken en binnen de verwerkingstijd op de muur krijgen...
Zelf aanmaken in een kleur zal denk ik toch wat lastiger zijn. De minste afwijking zal je zien, zeker als het op 1 wand zit. Of je moet alles tegelijk aanmaken en binnen de verwerkingstijd op de muur krijgen...
- Rick
Een kleurtje door spachtelputz is inderdaad iets wat vaak gedaan word, maar een kleurtje door stucwerk ben ik nog nooit tegen gekomen.
D.w.z. roodband aanmaken met een kleurtje.
Het stucwerk naderhand overschilderen is iets wat ik zowiezo aan zou raden, omdat sausklaar stucwerk de fijnste en ddurste afwerking is die de stukadoor kan maken.
Na de eerste keer sausen komen er bijna altijd oneffenheden tevoorschijn. je hebt dan daarna de mogelijkheid deze nog bij te werken
D.w.z. roodband aanmaken met een kleurtje.
Het stucwerk naderhand overschilderen is iets wat ik zowiezo aan zou raden, omdat sausklaar stucwerk de fijnste en ddurste afwerking is die de stukadoor kan maken.
Na de eerste keer sausen komen er bijna altijd oneffenheden tevoorschijn. je hebt dan daarna de mogelijkheid deze nog bij te werken