helppp hoe verwijder ik voegmiddel van mijn tegels??

haticeyetik

helppp hoe verwijder ik voegmiddel van mijn tegels??

Bericht door haticeyetik »

we hebben pas geleden de wc betegeld, alleen er is veel voegmiddel achtergebleven op de tegels, het zijn mozaiek tegels, is er geen middel dat het oplost????????
julien

Bericht door julien »

De betere DHZ verkoopt sluier verwijderaar, daarmee zou het moeten lukken.
cabrio125

voeg sluier

Bericht door cabrio125 »

heb ik thuis ook gebruikt aleen de voeg is een beetje verkleurd was zwart en is nu wat lichter geworden het werkt wel
haticeyetik

voegmiddel oplossen

Bericht door haticeyetik »

ohh ja dat ga ik proberen dankjulliewel, helpt dat ook op dikke lagen en ook als het voegmiddel nhard is geworden?????
F.L.Langenberg

Re: voegmiddel oplossen

Bericht door F.L.Langenberg »

helpt alleen om de sluier eraf te halen.Pas op met die rotzooi!!Kan je glazuurlaag aantasten en je tegels dus poreus maken!!Ook je voeg kan verkleuren wat je al las.. om de het het dikkere voegwerk te werwijderen... tja.. voorzichtig schrappen met SCHERP mesje.Er is niets om de voeg op te lossen.
Mijn passie is mijn werk!Heb een hoop geleerd maar wil nog een hoop leren.Ik hoop dat ik hier andere kan helpen en anderen mij..
F.L.Langenberg

helpt alleen om de sluier eraf te halen.Pas op met die rotzooi!!Kan je glazuurlaag aantasten en je tegels dus poreus maken!!Ook je voeg kan verkleuren wat je al las.. om de het het dikkere voegwerk te werwijderen... tja.. voorzichtig schrappen met SCHERP mesje.Er is niets om de voeg op te lossen.
Mijn passie is mijn werk!Heb een hoop geleerd maar wil nog een hoop leren.Ik hoop dat ik hier andere kan helpen en anderen mij..
F.L.Langenberg