Hallo iedereen,
Ik zit met een vraag. We hebben een huis gekocht en het is al in grote delen gerenoveerd. De badkamer boven is nog een probleem waar ik alle dagen aan zit te denken terwijl ik op't wc zit (en geloof me daar zit ik tegenwoordig veel want ik ben hoogzwanger...).
Het is een voordeel geweest dat we hierin zijn komen wonen terwijl de werken aan de gang waren, want hoe langer we stonden te kijken op alle wanden/vloeren hoe beter we wisten wat we ervan wilden maken.
Voor de badkamer is nu beslist dat de kant waar het bad tegen staat betegeld zal worden. We weten al hoe we daar aan moeten beginnen om tegels bovenop oude tegels te hangen. Nu de rest van de muren waarop alles momenteel betegeld is met die oude tegels willen we graag vlak krijgen om daarbovenop dan te schilderen met vochtwerende verf uiteraard. Nu vraag ik mij de hele tijd af hoe ik die muur vlak zal krijgen. Het eerst waar ik aan dacht is gips/cement om de voegen gelijk te maken met de tegels. Maar dat is een hele karwij natuurlijk. Daarom dacht ik dat het misschien ideaal zou zijn om glasvezelbehang erbovenop te plakken of zullen de voegen van de oude tegels ervoor zorgen dat de glasvezel dan niet vlak recht hangen? En is glasvezel wel geschikt voor een vochtige ruimte zoals een badkamer???
Heel erg bedankt op voorhand voor jullie tips!
Groetjes,
Natascha
Van oude badkamertegels naar vlakke muur
- suzynatascha
Van oude badkamertegels naar vlakke muur
Haast met verbouwingen, baby komt eraan!
- julien