discussie over uiterlijk vloer

Plaats reactie
keips
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Bericht door keips » vr mei 27, 2011 4:28 pm

We hebben een vloer gekocht bij Michel Oprey & Beisterveld natuursteen plavuizen tegels met vestigingen in Vianen en Echt hier hebben ze grote showroom om je vloer uit te kunnen kiezen.
We hadden gekozen voor de Crema marfilsa selectie MO&B, deze is iets meer geaderd dan de gewone Crema marfilsa primera in de showroom geen duidelijk verschil.
Nu na plaatsing blijkt het grootste deel van de vloer totaal niet overeen te komen met de showroom vloer geen van beide soorten en zitten vlekken in en verschuilen ze zich achter de voor waarden je had maar moeten komen kijken van te voren.
Tijdens leggen waren de eerste tegels wel goed en later denk het zal wel nat zijn.
Nu hebben we bonje over het feit dat niemand heeft gezegd kom kijken naar de partij om deze goed te keuren, ook niet bij aflevering en nu zit er dus een vloer in welke ik niet heb besteld.
De service van Michel Oprey & Beisterveld gaat niet verder dan te zeggen had u maar moeten kijken en wij zeggen dit altijd. (alsof ik dat niet zou doen ze zitten 2 km bij ons vandaan)

Zijn er nog moegelijkheden om uit dit geschil te komen?

MichaelAwate
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw
Contacteer:

Bericht door MichaelAwate » zo aug 05, 2018 8:15 am

Vermits ik meestal pas verliefd word op iemand die ik al iets beter ken, denk ik dat het innerlijk voor mij wel het meeste telt. Hoewel uiterlijk ook wel een beetje meetelt.

Plaats reactie