Probleempje badkamervloer

Plaats reactie
stann
Ik Bouw en Verbouw
Ik Bouw en Verbouw

Probleempje badkamervloer

Bericht door stann » wo aug 25, 2010 10:14 am

Goedendag allen,

Ik ben Stanley en ben nieuw hier op het Forum. Reden van aanmelden is dat ik vaak hier nuttige info vandaan haal en nu alleen ff niet verder kom als totaal onervaren klusser.

Ik ben een stokoude badkamer opnieuw aan het opbouwen. Ben momenteel bezig met de vloer. Ik heb een lichtgewicht betonnen vloer gestort icm lewisplaten en heb een afschot gecreerd voor de toekomste inloopdouche.
Ik heb het doucheputje zo goed als gelijk gehouden met de betonnen vloer zodat het deksel straks gelijk komt met de tegels.

Nu blijkt dat ik niet op een ruwe betonnen vloer kan tegelen. Ik zou OF moet egeliseren, OF moeten weken met een dikke laag "spacey". Egeliseren lijkt me in dit geval het meest nuttig omdat ik met een dikke laag spacey in de knoei kom met me toch al iets te lage putje(vloer is dikker geworden als geplant)
Maar kan ik wel egaliseren in dit geval? aangezien een gedeelte van de badkamer een ruim afschot heeft??

Hoop dat iemand me hier wat informatie kan verschaffen. Ik zit met me handen in het haar, eigenlijk gaat dit me de pet te boven.

De ruimte zelf is 2.30 bij 2.30 en het afschot gedeelte(douche) is 90 bij 1.10. Het putje zit rechtonder in de hoek.

Alvast bedankt!

Herman
Bouwlink Team member
Bouwlink Team member

Re: Probleempje badkamervloer

Bericht door Herman » wo aug 25, 2010 9:46 pm

Kan je geen dikbedlijm gebruiken?
Inactief account

Plaats reactie