Hallo,
Ik ben me aan het orienteren voor een uitbouw aan onze woning.
Het betreft een rijtjeshuis in almere, breedte is 5.30 en de uitbouw zal 2.5 meter lang worden
Nu ben ik eerlijk gezegd nogal geschrokken van de prijzen, ca 30.000 a 35.000 euro...
Klopt dit of ben ik verkeerd geinformeerd ?
Wat ik me nu afvraag, kan het goedkoper ?
A. er zijn in almere van die miniheipalen nodig, dit zal per bedrijf ook wel schelen
B de fundering storten, ik ben behoorlijk handig, als ik dus weet wat er gedaan moet worden is het na de palen slaan het ijzerwerk plaatsen en beton laten storten
C ik heb eventueel zelf al een schuifpui die er in moet komen.
Zijn dit zaken waarmee het flink goedkoper kan worden ?
Ps aan 1 kant hebben de buren al uitgebouwd dus daar zal denk ik tegenaan gebouwd moeten worden ?
Uitbouw eengezins woning almere
- Jeroen_123
Uitbouw eengezins woning almere
Oud surinaams gezegde: beter je verkering uit, dan je uitkering verkeerd
- mijntekenaar
Beste jeroen,
Ik had al eens een heel verhaal verteld over waar je allemaal op moet letten bij een aanbouw.
waarop-letten-bij-aanbouw-vt1315.html
Natuurlijk scheelt het als je zelf veel kunt doen. Een uitbouw is opgebouwd uit ruwweg 50 tot 60% manuren en 40 tot 50% materiaal.
Dus alle uren die je zelf kunt maken scheelt gewoon enorm. Probeer een deal te maken met een kleine lokale aannemer waar je dan ook alle materialen inkoopt. Gun die man ook wat. dan wil hij je best af en toe helpen met die zaken waar je zelf niet uit komt.
Mark
Ik had al eens een heel verhaal verteld over waar je allemaal op moet letten bij een aanbouw.
waarop-letten-bij-aanbouw-vt1315.html
Natuurlijk scheelt het als je zelf veel kunt doen. Een uitbouw is opgebouwd uit ruwweg 50 tot 60% manuren en 40 tot 50% materiaal.
Dus alle uren die je zelf kunt maken scheelt gewoon enorm. Probeer een deal te maken met een kleine lokale aannemer waar je dan ook alle materialen inkoopt. Gun die man ook wat. dan wil hij je best af en toe helpen met die zaken waar je zelf niet uit komt.
Mark
Passie voor bouwen: http://www.mijntekenaar.nl