WABO aanvraag ondergeschikte ruimte
- palma
WABO aanvraag ondergeschikte ruimte
ik wil een uitbouw maken aan mijn huis, volgens de nieuwe checklist heb ik geen bouwvergunning nodig slechts een vergunning ruimtelijke ordening mits ik de ruimte gebruik met ondergeschikte functie. Dat is nu wel het idee (tuinkamer/berging/hobbyruimte), maar mocht er ooit gezinsuitbreiding komen dan zou ik toch graag de ruimte als extra slaapkamer willen gebruiken. Is dat een probleem? of gewoon mond houden?
- ARduo
Re: WABO aanvraag ondergeschikte ruimte
Geachte mevrouw Palma,
Officieel is het zo dat je de ruimte dan alleen voor dat gebruiken mag. dus niet voor slaapkamer.
De vraag is komen ze controleren. Meestal niet. Echter mochten ze er achter komen, dan kunnen zij u verplichten om het weer als berging etc. te gebruiken.
Tevens slapen buren nooit
, wij komen vooral tegen dat de buren klikken of aangeven bij de gemeente.
Mijn vraag aan u is dan ook, als u toch tekeningen en berekeningen laat maken. Is het misschien handig om dit gelijk mee te nemen in een vergunningstraject?
Als u vragen heeft, kunt u ons te allen tijde pm-en of mailen op [verwijderd].
Met vriendelijke groet,
ARduo
Officieel is het zo dat je de ruimte dan alleen voor dat gebruiken mag. dus niet voor slaapkamer.
De vraag is komen ze controleren. Meestal niet. Echter mochten ze er achter komen, dan kunnen zij u verplichten om het weer als berging etc. te gebruiken.
Tevens slapen buren nooit
Mijn vraag aan u is dan ook, als u toch tekeningen en berekeningen laat maken. Is het misschien handig om dit gelijk mee te nemen in een vergunningstraject?
Als u vragen heeft, kunt u ons te allen tijde pm-en of mailen op [verwijderd].
Met vriendelijke groet,
ARduo