Momenteel heb ik een stuk grond waar een garagebox van hörman op staat.
Graag zou ik deze afbreken en een goedkope bouw op zetten.
Moet eigenlijk een bouw worden, voorbereid voor in de toekomst makkelijk terug 2 garages van te maken.
Maar momenteel moet er gewoon een deur en venster in staan.
En ook natuurlijk voor zorgen dat er geen vocht komt en temperatuur een beetje kan gelijk houden.
Weet er soms iemand mij te vertellen wat de makkelijkste en goedkoopste(maar toch goeie) oplossing is?
Alvast bedankt
Garage bouwen
- ARduo
Re: Garage bouwen
Allereerst zou ik kijken of je geen vergunning voor zoiets nodig hebt.
Dit kun je nagaan bij je gemeente. En of het mogelijk is om daar 2 garages te bouwen.
Daarnaast zou ik zeggen, misschien kun je een hoop zelf in elkaar zettten.
Met bijv. houtskeletbouw.
mvg ARduo
Dit kun je nagaan bij je gemeente. En of het mogelijk is om daar 2 garages te bouwen.
Daarnaast zou ik zeggen, misschien kun je een hoop zelf in elkaar zettten.
Met bijv. houtskeletbouw.
mvg ARduo
- Geo
Je kunt op de site bij Ministerie VROM zelf kijken of het bouwen van de gewenste garage bouwvergunningplichtig is. Gewoon een ja en nee verhaal volgen. Overigens wordt met de in werking treding van de Wabo (omgevingsvergunning waar de "bouwvergunning" deel van gaat uitmaken) een aantal bouwactiviteiten waar nu nog een vergunning voor nodig is vergunningsvrij. De Wabo treedt naar verwachting in de eerste helft van 2010 in werking (3 maanden na bekendmaking).
Wanneer de garage bouwvergunningplichtig is zou ik zeker bij de gemeente even langsgaan om te kijken of de garage op de gewenste plek mogelijk is en met welke voorschriften je rekening moet houden.
Succes ermee.
Wanneer de garage bouwvergunningplichtig is zou ik zeker bij de gemeente even langsgaan om te kijken of de garage op de gewenste plek mogelijk is en met welke voorschriften je rekening moet houden.
Succes ermee.
- peterpero
Goedemiddag,
Misschien is een prefab betongarage iets voor u kijk op *****************
Binnen een 2 weken een garage gerealiseerd wanneer bouwvergunning aanwezig is.
met vriendelijke groet
Peer
Misschien is een prefab betongarage iets voor u kijk op *****************
Binnen een 2 weken een garage gerealiseerd wanneer bouwvergunning aanwezig is.
met vriendelijke groet
Peer