De woning is gebouwd in 1955,en als je zo in de woning kijkt lijkt het alsof de tijd stil heeft gestaan.
Ik ben op de dag gelijk begonnen met de sloop van de keuken,verwarming,scheidingswand en de vloertegels.
De Woonkamer,achterin stond een scheidingswand,zodat er een ruimte van 3x2meter was.Hier had ik niks aan,dus eruit ermee.Rechts de moederhaard,welke ook niet meer is.

De keuken.Hier stond het keukenblokje van 1,80 lang.Hij was echt af,en maakt plaats voor een nieuwe keuken van 240 lang,deze past precies er tussen.
De riolering is ook een drama,in de badkamer zit een asbest standleiding,en daar is deze pijp in gedrukt.
Ik maak een nieuwe riolering,+een pijp in de vloer naar de andere kant van de keuken,voor een wasmachine en afvoer van de CV-ketel.
De deur heeft een dubbele functie,toegang tot badkamer en toegang van woonkamer naar keuken.Dit gaat er ook uit,en de toegang tot badkamer metsel ik dicht.

De Badkamer(tje).Het ziet er vrij dramatisch uit,en dat is het ook.
De standleidingen(water)zijn opbouw,en moeten op 1 of andere manier ingefreesd worden,dus moet er een douche bak,of verhoogde douchevloer inkomen,om het leidingwerk uit zicht te houden.
De wastafel komt op de achterwand(niet op foto) en er komt een radiator in te hangen en vloerverwarming omdat ik een hekel heb aan koude voeten

Dit is het aanzicht vanaf de hal,als je de woonkamer binnenkomt,met uitzicht op de prachtige moederhaard.

De slaapkamer,heb ik weinig plannen mee.

het toilet,doe ik als laatste,er past geen inbouwframe in,omdat ik dan met mijn knien tegen de deur zit als ik op de wc zit.
:Binnen kort een update van hoe het er nu bijstaat.
---------------------------------------------------------------------
Update
De keuken:Tegels eraf gebikt gaten voor droger en cvketel geboord, de geiser afgekoppeld,rachels tbv het voorzet wandje in de keuken,+rachels voor plavond praktisch klaar,van de week het leidingwerk erin trappen,en dan kan het dicht.De riolering in de vloer,+de gaten afgestort.

Badkamer:leidingen afgekoppeld,tegels afgebikt,inmiddels is de toegang vanaf keuken dicht gemetseld,+riolering is aangepast.

Gisteren,kom ik in mijn woning,ineens een vochtige plek in de muur.
Ik wist dat de afvoer van de bovenburen er zit,dus ik hem even ophakken.
Wat blijkt,de pijp is praktisch compleet doormidden gescheurd,+een groot gat,waarschijnlijk heeft iemand daar een zeepbakje oid opgehangen.
Dus deze pijp heb ik nu provisorisch gemaakt,en zal hem van de week maar vervangen voor pvc.